مقایسه زیر دامنه و زیر پوشه از دید سئو


مقایسه زیر دامنه و زیر پوشه از دید سئو

مقایسه زیر دامنه و زیر پوشه از دید سئو : یکی از سوالات متداول این است که ، آیا ما باید محتوای وب سایت را در یک زیر دامنه قرار دهیم یا در یک پوشه؟ یکی از دلایل سردرگمی بسیاری از افراد این است که در سالهای اخیر ، مصاحبه با برخی از اعضای گوگل (مانند مت کات) پاسخهای متفاوتی به این سوال داده است.

دامنه های فرعی بعضاً محبوب هستند زیرا به دانش فنی زیادی احتیاج ندارند و نیازی به اجرای وب سایت از طریق زیر دامنه ها نیستید ، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و وب سایت خود را ایجاد کنید. توسعه ، اما از نظر سئو ، بسیار خطرناک است و آسیب زیادی به وب سایت شما وارد می کند.

فرض کنید وب سایت با وبلاگ دارید و از زیر دامنه هایی برای اجرای وبلاگ استفاده کرده اید ، به عنوان مثال: blog.yoursite.com. وقتی هر یک از این زیر دامنه ها از وب سایت به صورت خارجی پیوند داده شوند ، رتبه بندی این زیر دامنه ها افزایش می یابد و این زیر دامنه ها می توانند به دامنه اصلی در بهبود رتبه سایت اصلی کمک کنند.

برای آزمایش این موضوع ، وب سایت و آژانس های تحقیقاتی مشهور در سراسر جهان این مسئله را آزمایش کرده اند و بارها محتوای مختلف را در دامنه قرار داده و رتبه بندی وب سایت را بررسی کرده اند و سپس همان مطالب را در زیر پوشه قرار داده اند.

و دوباره امتیاز وب سایت را اندازه گیری کنید. تحلیلگران در این آزمایشات دریافتند که استفاده از زیر دامنه ها برای وبلاگ در همه جا معمول است. نتیجه این آزمایشات این است که قرار دادن محتوا در دامنه بسیار خطرناک است و می تواند صدمات زیادی به سئو وب سایت وارد کند.

مصاحبه با برخی از اعضای تیم گوگل در مورد این مسئله و محتوا کافی نیست. وب سایت به اشتباه در دامنه قرار گرفته است

سوالات دیگری که اغلب پرسیده می شود این است که آیا برای انتقال محتوا باید از انتقال استاندارد rel یا انتقال 301 در دامنه اصلی سایت استفاده کنیم؟ اگر می خواهید نسخه جدیدی از صفحه وب را که آدرس صفحه وب آن در نسخه جدید تغییر خواهد کرد منتشر کنید ، باید از طریق انتقال 301 کار کرده و به موتور جستجو اطلاع دهید که صفحه قدیمی محتوا به صفحه جدید منتقل شده است.

با این حال ، اگر چندین صفحه با محتوای یکسان دارید و می خواهید به موتورهای جستجو بگویید کدام صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار است و آن را فهرست بندی می کنید ، می توانید از rel cononicial استفاده کنید.

اگر محتوای وب سایت شما تکراری باشد و از rel canonical استفاده نکنید ، گوگل شما را جریمه می کند

سوالات دیگری که ظاهر می شود این است که ، اگر چندین وب سایت داشته باشیم و همه آنها را به وب سایت اصلی پیوند دهیم ، آیا این به سئو کمک می کند یا برای سئو مضر است؟

فرض کنید چندین وب سایت در زمینه های مختلف دارید و هر وب سایت را به وب سایت اصلی مورد نظر خود پیوند دهید. در برخی موارد ، دریافت لینک از وب سایت های دیگر می تواند به سئو کمک کند و رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد ،

اما یکی از نکاتی که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد این است که اگر از وب سایت های زیر پیوند دریافت کنید ، هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد و می تواند به سئو وب سایت شما آسیب برساند

دسته‌بندی نشده

سئومقایسه زیر دامنه و زیر پوشه از دید سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *