هشتگ چیست


هشتگ چیست

هشتگ چیست ؟ هشتگ ها برای سازماندهی و جستجوی مطالب در رسانه های اجتماعی ایجاد شده اند و به عنوان یکی از محبوب ترین قابلیت های رسانه های اجتماعی از نظر کاربران فعال شناخته می شوند. در حال حاضر بیش از یک دهه از عمر هشتگ می گذرد. در این مقاله نشان داده شده است که رسانه های اجتماعی مختلف چگونه از هشتگ ها استفاده می کنند و از همه مهمتر اینکه شما با استفاده از این مقاله خواهید توانست استفاده موثر از هشتگ ها را برای نام تجاری خود بدست آورید. شرکت سئو تضمینی سایت برای سایت شما در شبکه های مجازی در زمینه کسب و کار شما فعالیت میکند.

هشتگ ها در توییتر

رسانه اجتماعی توییتر از بعضی کاراکترها مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. توییتر فقط از متن و اعداد پیشتیبانی می کند. برای هشتگ ها در  توییتر هیچ محدودیت طول و تعداد تا زمانی که تعداد کاراکترهای آن به 140 نرسید باشد، وجود ندارد. گزارش های توییتر حاکی از آن است که هشتگ ها باعث افزایش تعامل بین کاربران شده است و به عنوان کارامدترین روش در چت های توییتر شناخته می شود. هشتگ های رویداد مثل همایش، جشنواره و … در توییتر بخوبی کار می کنند. در واقع شما لازم ندارید که برای اطلاع رسانی یک همایش و جشنواره از روش ای دیگر استفاده نمایید و با استفاده از این هشتگ های رویداد براحتی می توانید در توییتر اطلاع رسانی نمایید.

در هنگام جستجو در توییتر بر اساس هشتگ، نتایج جستجو بر اساس محبوب ترین ها نمایش داده می شود و در صورتی که دکمه همه انتخاب شود نتایج بر اساس تاریخ فیلتر می شود

هشتگ ها در اینستاگرام

بهترین استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام برای شرکت در بازی هایی نظیر tbt# و MondayBlues# است. در خیلی از تجربیات نشان داده شده است که افراد دوست دارند روی هشتگ هایی کلیک نمایند که مرتبط با تصاویر مورد نظرشان است. هشتگ هایی که بر پایه موقعیت مکانی می باشند نیز در اینستاگرام بخوبی کار می کنند. نتایج جستجو در اینستاگرام بر اساس بیشترین هشتگ های اخیر نمایش داده می شود شبیه توییتر، رسانه اجتماعی اینستاگرام از بعضی کاراکترها خاص مثل +، !، $، %، ^، &، * پشتیبانی نمی کند. در اینستاگرام شما می توانید تا 30 هشتگ برای یک عکس ایجاد نمایید. شما حتی می توانید بعد از انتشار یک عکس هشتگ ها را برای آن ایجاد نمایید. ( شایان ذکر است هشتگ ها را فقط برای عکس هایی که خودتان آپلود نموده اید می تواند اضافه نمود)  بصورت معجزه آسایی دنبال کنندگان شما را افزایش می دهند بویژه اگر آنها بدرستی انتخاب شده باشند.

هشتگ ها در گوگل پلاس

در گوگل پلاس برای استفاده از هشتگ ها از همه کاراکترها می توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی تنها قاعده ای که در استفاده از هشتگ ها در گوگل پلاس وجود دارد این است که بین کاراکترها نباید هیچ فاصله ای باشد.

یکی از قابلیت های رسانه اجتماعی گوگل پلاس هشتگ های خودکار است و هنگامی که متن شما فاقد هشتگ باشد این هشتگ ها بصورت خودکار برای متن شما ایجاد می شود.

تعداد هشتگ ها در پست های گوگل پلاس هیچ محدودیتی وجود ندارد.

هشتگ های گوگل پلاس برای بیان تغییرات طیف وسیعتری از افراد را شامل می شود. در هنگام استفاده از هشتگ ها افراد بیشتری از پست های شما بازدید می کنند و نظرات خود را اعلام می کنند. برخلاف توییتر و اینستاگرام هشتگ های خاص مثل رویدادها و موقعیت های جغرافیایی و بازیها در گوگل پلاس بدرستی کار نمی کنند ولی در عوض برای فهم بیشتر پست ها، هشتگ ها بهترین توضیحات در این رسانه اجتماعی هستند.

نتایج جستجو در گوگل پلاس بر اساس هشتگ بر اساس محبوبیت رتبه بندی می شود و همچنین قابلیتی در آن وجود دارد که می توان کلیه هشتگ های مرتبط را مشاهده نمود

هشتگ ها در پینترست

هشتگ ها در پینترست هیچ گونه محدودیتی از نظر تعداد و طول ندارند و برای توضیح تکمیلی تصاویر بکار برده می شوند و از اکثر کاراکترها همانند رسانه های اجتماعی دیگر پشتیبانی می کنند. صفحه نتایج جستجو شده در پینترست بر اساس هشتگ شامل انواع کلمات و جملات مرتبط با هشتگ مورد نظر می باشد

تنها دلیل منطقی و معمول در پینترست برای استفاده از هشتگ ها یافتن برندها و نام های تجاری است

 

آموزش

هشتگهشتگ در اینستاگرامهشتگ در توییتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *