۲۵ تکنیک سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت

تکنیک سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت

مقدمه ای بر سئو سایت

سئو این سایت از دو قسمت تشکیل شده است: سئو داخلی (onpage seo) و سئو خارجی (SEO offpage). سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در آن می توانید از سایت های دیگر برای بهبود رتبه سایت خود در موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. در این مقاله با 25 تکنیک خارجی سئو سایت آشنا خواهیم شد. سئو کار تضمینی شما را به ادامه این مطلب دعوت میکند.

سئوی خارجی سایت چیست

سئو خارجی چیست؟

ممکن است هنگام سئو سایت خود به فکر لینک ها باشید. پیوند بخشی غیرقابل انکار در سایت خارجی سئو است اما همه اینها نیست.

سئو خارجی به کلیه فعالیتهایی گفته می شود که در خارج از سایت شما انجام می شود تا رتبه سایت شما افزایش یابد و سئو بهتر برای سایت شما باشد. این فعالیت ها شامل لینک ها، استراتژی های شبکه های اجتماعی ، بازاریابی موثر و موارد دیگر است.

به عنوان مثال ، اگر یک پست وبلاگ عالی بنویسید و یک تأثیرگذار به آن در صفحه خود پیوند دهد ، در واقع شما یک فعالیت آفلاین سئو را با استفاده از بازاریابی تأثیرگذار انجام می دهید.

اما سوال اصلی این است که آیا سئو خارج از سایت به رتبه بندی سایت شما در نتایج موتور جستجو کمک می کند؟

در واقع ، سئو خارج از سایت به موتورهای جستجو مانند گوگل می گوید که دیگران نسبت به وب سایت شما چه احساسی دارند. هرچه لینک های با کیفیت و نظرات مثبت در سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه گوگل سایت شما را در نتایج جستجو بالاتر رتبه بندی کند ، بیشتر است.

استراتژی‌های سئوی خارج از سایت

داشتن استراتژی لینک‌دهی داخلی در استراتژی سئو خارجی سایت

آیا می خواهید بک لینک های بیشتری دریافت کنید؟ برای این کار ابتدا باید لینک های داخلی خود را بهبود ببخشید. یک استراتژی لینک سازی داخلی قوی سایت شما را برای لینک های خارجی آماده می کند. در اصل یک اثر قیف مانند دارد. اگر کسی از طریق بک لینک یا بک لینک به سایت شما بپیوندد ، باید مطمئن شوید که صفحه سایت شما بهینه شده است تا او را به صفحات دیگر سایت هدایت کنید. یک استراتژی سئو خارج از سایت باید شامل یک استراتژی لینک دهی داخلی قوی باشد.

داشتن یک استراتژی بک‌لینک قوی

شما باید یک استراتژی بک لینک قوی داشته باشید تا یک سئو قوی خارج از سایت داشته باشید. بک لینک های قوی و با کیفیت بالا را به سایت خود برسانید.

ایجاد محتوای ماندگار و با کیفیت بالا

من می دانم که این نکات و ترفندها قبلاً به شما داده شده است تا به طور کلی در سئو داخلی خود استفاده کنید. اما مسئله این است که اگر می خواهید به سایت خود لینک دهید ، باید برای این کار به آنها دلیل بیاورید. تولید محتوای با کیفیت بهترین دلیل برای این امر است.

معرفی خود به عنوان یک رهبر تفکر

اگر برای اولین بار در حال ایجاد یک تخصص هستید. ارتباط بهتر و محکم تری با مخاطبان خود خواهید داشت.

هرچه تخصص شما بیشتر باشد ، ارزش محتوای شما نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت ، این به افراد بیشتری امکان می دهد آن را به اشتراک بگذارند و به آن لینک دهند. برای ایجاد رهبری فکری ، باید مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و مرتبط است.

 

نقل قول‌ها، مصاحبه‌ها و غیره

اگر می خواهید نام خود را برای مخاطبان معرفی کنید ، مردم را به انجام مصاحبه و خواندن نقل قول ها ترغیب کنید. این امر نه تنها به شما در تخصص در محتوای شما کمک می کند ، بلکه باعث افزایش اعتبار نام شما و ایجاد مخاطبان جدید می شود و این احتمال را دارد که مخاطبان شما به سایت شما لینک شوند.

این نیز برعکس عمل می کند. به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به جمع آوری نظرات تخصصی و نقل قول از متخصصان صنعت خود دارید. ، می توانید با آنها تماس بگیرید و از آنها فرصتی برای تبادل لینک با سایت خود بخواهید.

سئو خارجی چیست حضور در رسانه‌های اجتماعی

حضور در رسانه‌های اجتماعی قوی به منظور بهبود سئو خارجی سایت

گوگل گفته است كه هیچ رسانه اجتماعی تأثیر مستقیمی در رتبه بندی سایت و سئو داخلی ندارد. اما مطمئناً می تواند به طور غیر مستقیم بهسئو خارج از سایت کمک کند. برای این منظور می توانید یک مطلب بزرگ بنویسید و آن را در فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این می تواند پیوندهای زیادی برای شما داشته باشد و همانطور که می دانید لینک ها یک عامل رتبه بندی مستقیم هستند. در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تعداد لینک ها و همچنین اشتراک آنها رتبه سایت را افزایش می دهد.

برای به دست آوردن مزایای غیرمستقیم شبکه های اجتماعی ، به یک استراتژی جامع ، حضور فعال و یک برنامه محتوای قوی نیاز دارید.

ارتباط با اینفلوئنسرها برای سئوی خارجی سایت

اینفلوئنسر کیست؟

کسی که معمولا در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده زیادی دارد پست‌های او در معرض دید صدها و حتی هزاران نفر قرار می‌گیرد و توسط مخاطبان زیادی به اشتراک گذاشته می‌شود و لایک و کامنت دریافت می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ مخاطبان زیادی را جذب کنید. این نوع بازاریابی یک بازاریابی انعطاف‌پذیر است وبه شما در شناساندن نام تجاری خود به مخاطبان جدید کمک می‌کند.

تصور کنید اگر یک نفر که شما به او اعتماد و اطمینان دارید یک برند جدید را به شما توصیه کند، احتمال بیشتری دارد که به توصیه او گوش دهید و از آن برند استفاده کنید.

این هسته‌ اینفلوئنسر مارکتینگ است و معمولا شامل فرآیند 3 مرحله‌ای می‌شود که عبارتند از:

  • شناخت اینفلوئنسر
  • دستیابی به اینفلوئنسر
  • قانع کردن آن‌ها برای حضور در یک یا چند بخش از محتوای شما و اشتراک‌گذاری آنسئو خارجی - تبادل نظر در وبلاگ و انجمن

نظر و تعامل در وبلاگ‌ها و انجمن‌ها

این رویکرد مربوط به تفکر رهبری است. درست است که ایجاد نظرات در وبلاگ ها به طور خودکار به شما لینک دهی ندارد. اما باعث می شود برند شما در انجمن ها و وبلاگ های مهم شناخته شود.

بنابراین سعی کنید وبلاگ های محبوب صنعت خود را شناسایی کنید و نظرات خود را در آنجا قرار دهید. ارسال نظرات در تالارهای گفتمان و وبلاگ های معروف می تواند شما را توسط بلاگر شناخته و همچنین بر خوانندگان وبلاگ تأثیر بگذارد. شرکت در یک مکالمه صنعت به شما کمک می کند تا با تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید و در آینده بتوانید به سایت خود لینک دهید.

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای سئو خارجی سایت

عالی است اگر یک محتوای جالب ایجاد کرده باشید ، اما کار شما تمام نشده است.

با ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال مطمئن شوید که از افراد مناسب برخوردار هستید. اگر در مکالمات مربوط به صنعت خود در شبکه های اجتماعی شرکت می کنید ، باید از حضور برخی از افراد تأثیرگذار مهم مطلع باشید. از همه مهمتر ، آنها باید از حضور شما آگاه باشند. با کمی تحقیق می توانید بسیاری از وبلاگ نویسان و رهبران اندیشه را در صنعت خود پیدا کنید. وقتی قطعه ای را در یک وبلاگ معتبر پیدا کردید ، به آن وبلاگ نگاه کنید و به آنها ایمیل یا پیامک کنید تا ببینید آیا آنها علاقه دارند پست شما را به اشتراک بگذارند. به خاطر داشته باشید که ممکن است یک ایمیل اولیه همیشه نادیده گرفته شود و در انتها وجود داشته باشد ، بنابراین همیشه ایمیل های پیگیری را تهیه کنید.

تماس با افراد درست

برای پیگیری موارد فوق ، باید افراد مناسب را پیدا کرده و با آنها تماس بگیرید.

برای انجام این کار ، شما نیاز به تحقیقات اساسی دارید. شما باید مطمئن شوید که اینفلوئنسری که می یابید چیزی فراتر از یک کاربر عادی با چندین دنبال کننده است. دریابید که این تأثیرگذاران چه کسانی هستند و پیروان آنها چقدر مشتاق هستند. فقط به این دلیل که شخصی در صنعتی که شما می خواهید باشد. لزوما به این معنی نیست که مخاطب هدف او همان چیزی است که شما انتظار دارید. بنابراین برای شناسایی این افراد و شناسایی عوامل تأثیرگذار وقت بگذارید. هنگامی که فرد مناسبی را پیدا کردید ، زمان آن فرا رسیده است که با او تماس بگیرید.

برای برقراری ارتباط با این افراد ، فقط به آنها ایمیل ندهید ، به وب سایت آنها بروید. اطلاعات موجود در صفحه آنها را پیدا کنید تا شخصی را که می خواهد به شما در لینک به سایت خود کمک کند ، شناسایی کنید.

استفاده از وبلاگ مهمان برای بهبود سئو خارجی سایت

وبلاگ‌نویسی مهمان یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد لینک است. برای شروع این کار باید چند مرحله را دنبال کنید که عبارتند از:

  • تفکر خود را شناسایی کنید.
  • وبلاگ خود را با پست‌های باکیفیت و مرتبط با صنعت خود پر کنید.
  • وبلاگ‌نویسان برتر در صنعت خود و نشریاتی را که آن‌ها به عنوان وبلاگ مهمان در آن مطلب می‌گذارند را شناسایی کنید.
  • برای تبادل لینک با وبلاگ‌های مرتبط ارتباط برقرار کنید.

اینها تنها برخی از نرم افزارهای اشتراکی تنظیم شده برای هدف شماست که می توانید استفاده کنید. هنگامی که برخی از این وبلاگ ها و وبلاگ نویسان را پیدا کردید ، در مورد به اشتراک گذاری مطالب ، تبادل لینک و وبلاگ های مهمان با آنها صحبت کنید.

فراموش نکنید که در این مرحله کیفیت پست ها بسیار مهم است. برای ایجاد یک پست مهمان با کیفیت وقت بگذارید.

سئو خارجی چیست استفاده از ویدیوها

استفاده از ویدیوها

هیچ رازی نیست که ویدیوها جدیدترین محتوای تولید شده این روزها هستند. فقط یوتیوب روزانه بیش از 30 میلیون بازدید کننده دارد.
مشخص کنید کدام فیلم برای کار شما بهترین است.
به راحتی می توانید با تولید محتوای ویدیویی و قرار دادن لینک ها در کانال شروع کنید. فیلم های شما باید دقیقاً مانند سایر مطالب شما بهینه شوند. برای این کار باید کلمات کلیدی را وارد کنید و از کیفیت بالای فیلم های خود اطمینان حاصل کنید. صفحه خود را با فیلم های مرتبط ولینکهای محتوایی عمیق بسازید و انتظار داشته باشید که بسیاری از لینک های برگشتی را دریافت کنید.

نمایش اسلاید یک راه ارزشمند برای بهبود سئو خارجی سایت

نمایش اسلاید اغلب نادیده گرفته می‌شود اما می‌تواند یک ارزش افزوده برای برنامه‌های سئو خارج از سایت شما باشد.

این به این دلیل است که گوگل واقعاً نمایش اسلایدی را دوست دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که حساب شما با کلمات کلیدی و لینک های داخلی و همچنین سایر حساب های رسانه های اجتماعی بهینه شده است.

مانیتور کردن تابع برای شناسایی محتوای مشابه

پست های کاربردی به دلایلی مفید هستند که مهمترین آنها به روز نگه داشتن شما در مورد رویدادهای صنعت است. اما فراتر از آن ، این یک روش عالی برای پیگیری اخبار و پستهای صنعت شماست. با این کار می توانید به مخاطبان بزرگتر و جدیدتری دسترسی پیدا کنید.

مانیتور کردن بک‌لینک‌های سایت خود برای بهبود سئو خارجی سایت

برای اینکه سئو خارجی قوی داشته باشید ، باید پیگیری کنید که چند لینک را در طی یک دوره زمانی دریافت کرده اید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. با استفاده از این ابزارها می توانید تمام لینک های خود را کنترل کنید. با این کار می توانید کیفیت لینک ها را کنترل کنید و مطمئن شوید لینک ها همان چیزی هستند که شما در نظر داشتید ، در غیر اینصورت اصلاحاتی را در آنها انجام دهید.

سئو خارجی - لینک‌دهی

ساخت روابط قبل از لینک‌دهی

این جایی است که مشارکت گروهی ، اظهار نظر ، کمپین های تبلیغاتی و … واقعاً گرد هم می آیند. زیرا دقیقاً مانند دنیای واقعی ، برقراری ارتباط به شما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنید و لینک و همچنین زبان های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سعی کنید به لینک یا هر روش سئو کلاه سیاه اعتماد نکنید و در عوض سعی کنید آنلاین متصل شوید و از سایت های دیگر شناخت پیدا کنید. با این کار دریافت لینک برای سایت خود بسیار راحت تر و راحت تر خواهید بود.

دسترسی به رسانه‌ها برای بهبود سئو خارجی سایت

دسترسی به خبرنگاران و مشاوره آنها راه دیگری برای کمک به شما در بهبود سئو سایت خارج از سایت است.

برخی از سایت ها به طور خاص برای این منظور ایجاد شده اند. می توانید از طریق این سایت ها موضوع خاصی را برای خبرنگاران ارسال کنید و از آنها در مورد آن موضوع کمک بخواهید. اگر کار آنها مربوط به تخصص شماست ، می توانید از آنها بخواهید سایت خود را به لینک بفرستند.

تمرکز برروی محتوای منحصر به فرد

محتوای جذاب همیشه محتوایی است که غیرمنتظره باشد. بنابراین نگران ایجاد چند قطعه طنز در محتوای سایت خود نباشید. محتوایی که باعث ایجاد احساس در مخاطب شما می شود به احتمال زیاد از طریق او به اشتراک گذاشته می شود.

ایجاد تصاویر

اگر شما توانایی ایجاد تصویر با کیفیت بالا را دارید (به خصوص اینفوگرافیک)، حتما باید این کار را برای بهبود سئو خارج از سایت خود انجام دهید. نه تنها به این دلیل که تصاویر به سرعت قابل انتقال هستند، بلکه به این دلیل که 74 درصد از بازاریابان شبکه‌های اجتماعی از این روش استفاده می‌کنند که این رقم از وبلاگ‌ها که 68 درصد است و ویدیوها که 60 درصد است بیشتر می‌باشد که منجر به موفقیت سایت شما و لینک‌دهی بیشتر خواهد شد.

سعی کنید تصاویر خود را بهینه‌سازی کنید. به این ترتیب زمانکه شخصی تصویر شما را به اشتراک می‌گذارد لینک شما نیز در صفحه‌ای که تصویر در آن درج شده قرار خواهد گرفت.

سئو خارجی - ارائه تخصص خود به دانشگاه‌ها

ارائه تخصص خود به دانشگاه‌ها

بیشتر توجه گوگل به لینک‌های با کیفیت و معتبر است. به همین دلیل است که همه به دنبال تولید چنین لینک‌هایی هستند. لینک‌های علمی و آکادمیک برای افزایش رتبه شما بسیار عالی است.

برای این منظور از تخصص خود را به دانشگاه‌ها و کالج‌ها بفرستید. به دنبال هر برنامه‌ای که با کسب‌وکار یا صنعت شما مرتبط است باشید و سعی کنید منابع مرجعی مفیدی برای آن ارائه دهید.

بررسی لینک‌های شکسته در سایر سایت‌ها

استراتژی لینک شکسته به این دلیل کار می کند که لینک ها را در سایت دیگری بررسی و تجزیه و تحلیل کنید ، لینک های شکسته تماس را پیدا کنید و با صاحب سایت نسخه ی نمایشی آنها تماس بگیرید. برای به دست آوردن مزایای این استراتژی ، خود را آماده کنید تا شخص دیگری بتواند لینک بد سایت شما را پیدا کند. به این ترتیب ، هنگامی که با صاحب سایت تماس می گیرید ، می توانید مقالات خود را جایگزین لینک خراب شده وی کنید. یا به سادگی از آنها بخواهید لینک های شکسته خود را با لینک های شکسته خود جایگزین کنند.

اما چرا این استراتژی موثر است؟ این استراتژی بسیار مثر است زیرا هیچ کس لینک های بد را دوست ندارد و این لینک های بد باعث می شود سایتی مشتریان بالقوه خود را از دست بدهد.

در واقع ، شما به آنها کمک کرده اید لینک های بد خود را پیدا کنند و شانس بیشتری دارید که آنها نیز به شما کمک کنند.

ایجاد پست‌های راهنمای اصلی و مطالعات

پست راهنما (پست مرجع) ، تحقیق یا چک لیست می تواند راهی عالی برای ساخت لینک های برگشتی باشد. اگر محتوای شما مرتبط و مرتبط باشد ، به احتمال زیاد از این طریق لینک دریافت خواهید کرد زیرا اینترنت یک روش بسیار ساده است. فقط یک فرم رضایت نامه برای همان محصول بنویسید تا بتوانید به راحتی لینک را از این طریق دریافت کنید. زیرا آنها می خواهند دیگران رضایت شما را از محصولات خود ببینند و بنابراین به وب سایت شما پیوند دهند. آنها هم اکنون به این محتوا نیاز دارند.

بنابراین اگر با داده های اصلی تحقیق درستی انجام دهید ، مطمئناً بلاگرها و نویسندگان از آن استفاده می کنند و به آن لینک می دهند. این بدان معنی است که در اصل آنها باید لینک را به مطالعات و راهنمایی های اصلی شما بدهند.

این لزوماً به معنای تحقیق زیاد و بار سنگین برای شما نیست ، اما شما می توانید این کار را با نظرسنجی و جمع آوری دقیق اطلاعات انجام دهید.

ایجاد یک رویداد

ایجاد یک رویداد یا هدیه عالی می تواند یک روش عالی برای پوشش خبری کسب و کار شما باشد. برای این کار باید اطلاعات این رویداد را در سایت خود قرار دهید. این نیز یک روش عالی برای ایجاد لینک در صفحه رویداد شماست.

نوشتن رضایت‌نامه

این یک راه بسیار ساده است. کافی است یک رضایت‌نامه برای یک محصول مشابه بنویسید تا بتوانید به سادگی از این طریق لینک بگیرید. زیرا آن‌ها دوست دارند که دیگران نیز رضایت شما را از محصولات آنان ببینند و به این ترتیب به وب‌سایت شما لینک خواهند داد.

سئو خارجی - تبادل لینک

به دیگران لینک دهید و اجازه دهید از این لینک‌دهی باخبر شوند

طبیعی است که شما لینک هایی از دیگران به محتوای خود اضافه کنید. شما این کار را انجام می دهید زیرا محتوای آنها مربوط به محتوای شما است یا برای مخاطبان شما مفید است و به پشتیبانی مقاله شما کمک می کند.

در حین انجام این کار ، نویسنده را در جریان بگذارید. این نه تنها به ایجاد رابطه بین شما و آنها کمک می کند بلکه ممکن است در آینده به سایت شما نیز لینک داشته باشند.

شروع به کار سئوی خارجی

سئو خارج از سایت بخشی جدایی ناپذیر از بهینه سازی وب سایت و بازدید سایت و جذب مخاطب است. استراتژی های ذکر شده در بالا به شما کمک می کند روابطی ایجاد کنید که در نهایت منجر به افزایش لینک ها و افزایش بازدید وب به سایت شما شود.

ما در اینجا فقط 25 استراتژی را برای شما شرح داده ایم ، اما گزینه های بیشتری برای کمک به شما در بهینه سازی سئو خارج از سایت وجود دارد.

 

آموزش ها

۲۵ تکنیک سئو خارجی برای افزایش رتبه سایتاستراتژی بک‌لینک قویاستراتژی لینک‌دهی داخلی سایتاستراتژی‌های سئوی خارج از سایتاینفلوئنسر کیستبررسی لینک‌های شکسته در سایر سایت‌هاسئو خارجی چیستسئو سایت چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *