افزایش رتبه از طریق Pinterest
افزایش رتبه از طریق Pinterest :
رأی دادن برای به حداکثر رساندن رتبه بندی محتوا در شبکه های اجتماعی ،
تمرکز بر نوشتن کلمات کلیدی و ساختاری قدرتمند برای یافتن پیروان ضروری است.
دانیل مالونی ، مدیر عامل TAILWIND ، گفت: “اثبات اینکه Pinterest شبکه اجتماعی
مناسبی برای بازاریابان است کار آسانی نیست. وی گفت:” توییتر درباره آنچه ما انجام دادیم صحبت کرد ،
فیس بوک گفت وضعیت ما ، اما Pinterest آنچه را که امیدواریم در آینده باشد بیان می کند.
“در Pinterest ، با به اشتراک گذاشتن ایده های دیگران ، متوجه می شویم که آنها در آینده چه می خواهند.
بازاریابان باهوش سعی در یافتن راه هایی برای فروش محصولات به کاربران Pinterest دارند.
تخمین زده می شود این کاربران بیش از 50 میلیون نفر باشد که از این تعداد حدود 70٪ آنها را زنان تشکیل می دهند.
یکی از استراتژی های فراموش شده Pinterest بهینه سازی موتور جستجو است.
در ماه آوریل ، Pinterest با بررسی موتور جستجوی خود “جستجوی هدایت شده” را آغاز کرد.
Ben Silbermann، مدیر عامل Pinterest ، اظهار داشت که جستجوی هدایت شده به کاربران کمک می کند
تا از بین 30 میلیارد پین (آنهایی که در آن زمان ساخته شده اند) آنچه را که نیاز دارند ، پیدا کنند.
1. بهینه سازی پروفایل خود
مطمئن شوید نام تجاری شما با نام کاربری شما یکسان است. با بسیاری از کلمات کلیدی جستجو ، شرح کاملی از نوع فعالیت خود بنویسید
2. تایید وب سایت خود
حساب Pinterest قدرت زیادی برای جستجوی Pinterest دارد. برای این منظور ،
باید لینک وب سایت خود را در حساب Pinterest خود پر کنید ، که نحوه پر کردن فرم حساب را توضیح می دهد.
3. نصب دکمه پین
کاربران Pinterest را تشویق به پین کردن مطالب از درون وب سایتتان نمایید.
هرچه قدر پین های بیشتری بدست آورید قدرتتان را افزایش دادهاید ،
و رتبه پست های خود را می توانید در این شبکه اجتماعی افزایش دهید
4. نوشتن توضیحات کامل
اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی استفاده شده به خوبی محصول یا صفحه شما را توصیف می کنند.
از توصیف به صورت پیام صوتی خودداری کنید ، زیرا از توضیحات به عنوان زیرنویس استفاده می شود.
کاربران Pinterest به ندرت پیام های صوتی را به اشتراک می گذارند زیرا برای افراد جذاب نیستند.
همچنین از استفاده از هشتگ که در Pinterest کاملاً بی فایده است خودداری کنید. Majkowska گفت:
“این ممکن است رتبه شما را در جستجوی Pinterest کاهش دهد.” “شما همچنین باید ساده ترین مورد را نام ببرید.
5. راه اندازی پین قوی
یک پین قوی مانند کارت توییتر برای استخراج داده های ساخت یافته از سایت شما و
نمایش آن در Pinterest کار می کند. بسته به قدرت پین شما ، آنها می توانند قیمت
و در دسترس بودن محصول ، مواد اولیه ، دستورالعمل ها یا آدرس ، شماره تلفن و
نقشه مکان را نشان دهند. به این ترتیب ، Pinterest می گوید ، شما در جستجو رتبه بالاتری می گیرید.
همچنین برای کاربران Pinterest بیشتر دیده می شود و به همین دلیل تعداد کلیک ها بیشتر است.
پین های قوی برای سایت خود ایجاد کنید زیرا باعث می شود سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل رتبه بهتری داشته باشد
6. لینک های خود را بررسی نمایید
اطمینان حاصل کنید که Pinterest ترافیکی را به صفحه حذف شده یا منقصی نمی فرستد.
خطای 404 می تواند به رتبه بندی جستجو آسیب برساند و کاربران را آزار دهد. اگر محصولات بدون نسخه دارید ،
لطفا سعی کنید محصولات مرتبط را در صفحه اضافه کنید.
7. جذب دنبال کنندگان بیشتر
دکمه دنبال کردن را در سایت خود اضافه کنید، حساب Pinterest خود را در دیگر حساب های اجتماعی ارتقا دهید.
Majkowska گفت: راه کاری که موجب میشود دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید،
کیفیت بالای مشخصات و بردتان و پینهای بیشتر است که باعث رتبه بالا در جستجوی Pinterest می شود
8. یافتن Niches
اگرچه به نظر می رسد Pinterest به طور انحصاری برای پین های مد ، مسافرت و آشپزی استفاده می شود ،
اما فرصت هایی برای هدف قرار دادن سایر کالاها نیز وجود دارد. به عنوان مثال ،
BuzzFeed موفقیت بزرگی در انتشار مطالب طنزآمیز کسب کرده است. Majkowska گفت:
“برخی از افراد تصور می كنند كه Pinterest فقط برای مد ، آشپزی و عروسی استفاده می شود ،
اما در واقع برای افرادی كه می خواهند در مناطق دیگر بهینه سازی كنند مفید است.”
اگر موضوع شما رقابتی است ، niches را بررسی کنید ، که دارای حجم جستجوی بالا اما محتوای کم است