افزایش رتبه سایت با این 10 نکته ساده

افزایش رتبه سایت با این 10 نکته ساده

افزایش رتبه سایت با این 10 نکته ساده

اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، می دانید که چقدر دشوار است که بتوانید مردم را در مورد خدمات و محصولات خود آگاه کنید و رتبه سایت خود را افزایش دهید. چگونه با رقبای قدیمی تر و باهوش تر خود رقابت می کنید؟

البته پاسخ در بازاریابی آنلاین نهفته است.

فرض کنید در سئو تخصص ندارید. چگونه شخصی مانند شما که در سئو تخصص ندارد ، می تواند بازدید بیشتری را به وب سایت وارد کند؟ همه ما می دانیم که رساندن وب سایت شما به صفحه اول گوگل یکی از مهمترین اهداف است. اما اگر این اتفاق نیفتد چه می شود؟ آیا می توان بدون صرف وقت و هزینه به نتیجه رسید؟

مطمئناً شما باید وقت بگذرانید و باید هر روز این کار را انجام دهید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود رتبه بندی وب سایت خود انجام دهید.

از تصاویر استفاده کنید و آنها را بهینه کنید

نمی توانیم بیشتر در مورد قدرت تصاویر صحبت کنیم. مشخص شده است که استفاده از تصاویر به فهم سریعتر مطالب کمک زیادی می کند. افزودن برچسب های ALT به تصاویر به شما فرصتی می دهد تا در لیست کلمات کلیدی گوگل قرار بگیرید.

وبلاگ نویسی کنید

 

اضافه کردن وبلاگ نه تنها باعث دیده شدن و افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می‌شود بلکه به مخاطب نشان می‌دهد که در زمینه کاری خود تخصص دارید. مشخص شده که صفحات طولانی‌تر بهتر عمل می‌کنند.

پست‌های بلاگ را جذاب کنید

هنگام نوشتن پست های وبلاگ ، اطمینان حاصل کنید که عناوین مربوط به صنعت شما و مرتبط هستند. به جای گوگل برای مخاطبان خود بنویسید. این باعث افزایش رابطه با مشتری می شود.

به این ترتیب شما نیز توسط مشتریان شناخته می شوید. این از نظر گوگل پنهان نیست.

انتخاب آدرس وبسایت

آدرس وبسایت خود را خوب انتخاب کنید

در طول روز اطلاعات زیادی دریافت می کنیم و مغز نمی تواند همه آنها را ذخیره کند. این موضوع در مورد آدرس وب سایت نیز صدق می کند.

البته اگر بتوانید از کلمات کلیدی مرتبط در آدرس وب سایت استفاده کنید ، بسیار خوب است ، اما مهمترین اصل اختصار و سادگی آن است. به یاد آوردن این نوع وب سایت ها برای افراد آسان تر است.

 

HTTPS را به سایت خود اضافه کنید

 

اگر وبسایت شما از HTTPS بهره‌مند باشد این به موتورهای جستجو و کاربران این پیام را می‌دهد که شما سایت ایمنی دارید. هرچند نمیتوان گفت این مورد بشدت باعث افزایش رتبه سایت میشود ولی گوگل بارها به اهمیت ایمن بودن سایتها اشاره کرده است.

 خود را به منابع معتبر متصل کنید

اگر بخواهید بدانید چگونه می توانید به وب سایت خود ترافیک وارد کنید ، اعتبار همه چیز است. جدا از وبلاگ نویسی ، پیوند به صفحات معتبر نکات مثبتی را برای شما به ارمغان می آورد.

در وب سایت خود می توانید به منابع معتبر اشاره کرده و به آنها لینک دهید. گوگل و کاربران بد نیست اطلاعات اضافی بدهند. در واقع ، اگر فکر می کنید با پیوند دادن به یک منبع معتبر می توانید ارزش مقاله خود را افزایش دهید تا کاربران در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر ، مایل باشند به آن سایت منبع مراجعه کنند ، حتماً این کار را انجام دهید. البته در این مورد نیز نیازی به اغراق نیست.

 کمپین لینک سازی

 کمپین لینک سازی را آغاز کنید

 

ایجاد یک کمپین لینک سازی برای جذب بک لینک از وب سایت های معتبر به منظور دریافت بازدید و افزایش رتبه سایت در گوگل ضروری است. ابتدا وب سایت های معتبری را در منطقه خود شناسایی کرده و از آنها بک لینک بگیرید. می توانید مقاله ای با کیفیت بسیار بالا بنویسید و سپس از آنها بخواهید تا در یک مقاله مرتبط از سایت خود به شما لینک دهند. همچنین برای جلب رضایت شما ممکن است نیاز به پرداخت آنها داشته باشید. با این حال ، لینک سازی نباید فراموش شود.

روی ابزارهای تحلیل وبسایت یک حساب کاربری ایجاد کنید و سایت خود را آنالیز کنید

اگر از وضعیت وب سایت و کلمات کلیدی آن اطلاع ندارید ، نمی توانید وضعیت وب سایت را بهبود ببخشید. شما باید بدانید که وب سایت چگونه است و چه صفحاتی عملکرد خوب یا بدی دارند. برخی از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل وب شامل:

  • گوگل آنالیتیک
  • KISSmetrics
  • CrazyEgg
  • Open Web Analytics

ابزارهای تحلیل وبسایت

ابتدا روی بهترین صفحات خود تمرکز کنید

در حالت ایده آل ، همه می خواهند همه صفحات سایتشان در رتبه بالایی قرار بگیرند. اما وقت و هزینه زیادی می برد. اگر یک تجارت کوچک هستید ، فقط وقت خود را برای انجام این کار هدر می دهید و تمرکز نمی کنید. بنابراین بهتر است در صفحاتی کار کنید که در رتبه های 11 تا 20 در گوگل قرار دارند. این صفحات شانس بیشتری برای رشد دارند. سپس به صفحات بعدی و کلمات سخت تر بروید.

محتوا را به روز رسانی کنید

 

آیا پست وبلاگی دارید که توجه بسیاری را به خود جلب کرده باشد؟ چرا دوباره استفاده نمی شود؟ اگر زمان انتشار پست گذشته باشد ، می توانید محتوای پست را به روز کنید تا گوگل و کاربران دوباره در مورد آن نظر دهند.

سرانجام ، هرگز فراموش نکنید که رسیدن به بالای موتور جستجوگر زمان بر است و به صبر و تلاش نیاز دارد.

 

آموزش ها

ابزارهای تحلیل وبسایتاستفاده از تصاویر بهینه در وبسایتافزایش رتبه سایتافزایش رتبه سایت با این 10 نکته سادهانتخاب آدرس مناسب وب سایتلینک سازینوشتن پست جذاب برای سایتوبلاگ نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *