سئو درون صفحه چیست | اصول موفقیت در سئو درون صفحه ای

سئو درون صفحه چیست | اصول موفقیت در سئو درون صفحه ای

سئو درون صفحه چیست

آیا می دانید سئو درون صفحه چیست؟ اگر شغل شما بازاریابی اینترنتی است یا در سئو کار می کنید ، احتمالاً با انواع سئو آشنا هستید: سئو در صفحه ، سئو خارج از صفحه و سئو دسته های اصلی سئو هستند. برای داشتن یک وب سایت ، فقط استفاده از تکنیک های ساده سئو مانند کلمات کلیدی یا توضیحات متا تگ به هیچ وجه کار نمی کند. برای انجام این کار ، شما باید از تمام تکنیک های سئو استفاده کنید. در این مقاله سئو ، ما در مورد یکی از مهمترین تکنیکهای سئو که باید در سال 2020 مورد توجه قرار گیرد صحبت خواهیم کرد: “سئو درون صفحه”

سئو درون صفحه ای مانند گذشته ساده نیست و شما باید هر روز اطلاعات خود را به روز کنید ، به خصوص اینکه پیچیدگی آن در سال 2020 چند برابر شده است و گوگل فاکتورهای خود را برای بررسی یک سایت و سختگیری بیشتر به روز کرده است. در ادامه ، ما قصد داریم در مورد 8 عامل و اصول موفقیت در روش سئو در داخل صفحه ای که باید در سال 2020 دنبال کنید صحبت کنیم.

قبل از پرداختن به این 8 اصل سئو در صفحه ، می خواهیم در مورد تکنیکی صحبت کنیم که جدید نیست ، اما باید بدانید که در سال 2020 به این موضوع اهمیت ویژه ای داده می شود. کلمات کلیدی یکی از تکنیک های سئو درون صفحه هستند اما استفاده از کلمات کلیدی در آدرس بارگذاری صفحه یا url از اهمیت بیشتری برخوردار است. خوب ، این ممکن است تاکنون چیز جدیدی نباشد ، اما امسال استفاده از کلمات کلیدی در قالب عبارات بیش از استفاده از کلمات منفرد اهمیت یافته است.

سئو درون صفحه چیست

اصول سئو درون صفحه چیست

 هدف جستجو را تحقق ببخشید و خواسته آن ها را برآورد نمایید

در پشت هر جستجویی که کاربر وارد می شود ، یک هدف و تمایل وجود دارد. کاربران بیشتر به دنبال اطلاعات مربوط به عبارتی هستند که به دنبال آن می گردند ، نه بیشتر و نه کمتر. ، از محتوای سایت خود راضی بود.

به عنوان مثال ، وقتی کاربر عبارت “مدل لباس نامزدی” را وارد می کند ، در واقع بدنبال دیدن مدل های جدید لباس نامزدی است. این ممکن است هدف اولیه او باشد ، اما اگر وب سایت شما به خوبی طراحی شده باشد ، او می تواند به راحتی او را ترغیب کند که لباس مورد نظر را از طریق وب سایت یا فروشگاه شما خریداری کند ، این هدف نهایی است.

در واقع شما باید دو هدف را در نظر بگیرید: هدف اصلی که تخمین تقاضای اطلاعات مشتری است و هدف نهایی خرید آن است. شما باید با ارائه پیشنهادات خاص در انتها محصولات و خدمات را جذب کنید.

البته به چند دلیل این کار خیلی آسان نیست. اول ، شما نمی توانید تمام نیازها و خواسته ها را برآورده کنید. دوم ، شما جنسیت شخصی را که در جستجوی عبارت است نمی دانید. شما ممکن است برای شوهر خود همسر بخرید ، بنابراین مجبورید تمام یا بیشتر نیازها را تأمین کنید که تقریباً غیرممکن است. البته پیشنهاد ما این است که سایت خود را تخصصی کنید زیرا می توانید مخاطبان خود را بهتر پیمایش کنید و همچنین از نظر سئو ، به ویژه سئو درون صفحه ، بهتر باشید.

اصول سئو درون صفحه چیست

 سرعت

این تکنیک بسیار ساده اما بسیار مهم است. اگر کاربر از سرعت وب سایت شما راضی باشد ، به این معنی است که گوگل راضی است و امتیاز مثبتی برای شما در نظر گرفته شده است. اکنون اگر وب سایت شما روی صفحه تلفن دیر بارگیری شود ، کاربر بلافاصله وب سایت شما را ترک می کند. وب سایت هایی که سرعت بارگیری کمی دارند می توانند محبوبیت و نرخ لینک و کلیک بالاتری نسبت به بقیه کسب کنند. سرعت وب سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو در صفحه است و گوگل توجه ویژه ای به این موضوع خصوصاً در الگوریتم آن نشان می دهد.

یک طرح UX و UI قابل اعتماد طراحی کنید

ایجاد اعتماد و تعامل از طریق UX و UI بسیار مهم است. در تجربه کاربر یا UX ، سرعت یک قسمت مهم است. همانطور که در بالا ذکر شد ، سرعت بالا باعث کاهش زمان بارگیری سایت می شود و در تلفن همراه خود ، کاربر پسند وب سایت شما ، باید سرعت وب سایت خود را کنترل کنید. برای استفاده از طراحی مناسب UX و UI ، باید جنبه های مختلفی را در نظر بگیرید.

استفاده از یک طراحی مناسب علاوه بر اینکه کاربر به وب سایت شما اعتماد می کند ، همیشه از وب سایت خود دیدن کنید و این باعث افزایش رتبه وب سایت می شود. طراحی مناسب یکی از تکنیک های سئو در داخل صفحه است. در حقیقت ، شما باید وب سایت خود را طراحی کنید آن را کاربرپسند کنید هرچه کاربرپسندتر باشد و هر چه خزنده های گوگل بتوانند در سایت شما بهتر حرکت کنند ، رتبه وب سایت شما بالاتر خواهد بود. البته ، در نظر گرفتن تمام جنبه های طراحی سازگار با سئو خسته کننده است ، اما اگر به دنبال افزایش رتبه خود هستید ، باید آن را تحمل کنید.

 دوری کردن از به کاربردن عناصری که کاربر را منصرف می کند

نگاه اول همیشه بسیار مهم است. تا به حال برای اولین بار به یک وب سایت رفته اید و بلافاصله آن را ترک کرده اید؟ علتش چه بود؟ شما باید از استفاده عناصری که باید کاربر را از بازدید از سایت شما منصرف کند ، خودداری کنید. مهمترین عنصر یا مسئله ای که کاربر را بسیار آزار می دهد ، صحبت بیش از حد در مورد مقاله یا نظرسنجی های مکرر کاربر و سوالاتی است که وی را اذیت و آزار می دهد. به عنوان مثال ، استفاده از بسیاری از سوال ها برای جلب نظر کاربر در مورد یک مسئله خاص ظاهر می شود.

این نوع تکنیک ها بر سئو وب سایت شما تأثیر منفی می گذارد. ابتدا باید تعیین کنید که چقدر می خواهید کاربر را درگیر مسائل و مشاغل خود کنید و به او اجازه دهید داوطلبانه در نظر سنجی و فعالیت های وب سایت شما شرکت کند. اعمال این موارد باعث می شود کاربر به سرعت خارج شود و این برداشت سریع دارای رتبه بندی منفی از گوگل است که به راحتی می توانید نتیجه آن را در گوگل آنالیتیکس مشاهده کنید.

استفاده ازکلمات کلیدی

با اینکه گوگل چندسالی است که بیان کرده متا کلمات کلیدی خود را حذف کرده است اما هنوز استفاده از کلمات کلیدی تاثیر گذارمی باشد. مهمترین نکته ای که باید در کلمات کلیدی رعایت کرد، تعادل در استفاده و دانستن اینکه در کدام مکان از آن استفاده نماییم.

عنوان صفحه

اولین مکانی که باید از یک کلمه کلیدی استفاده شود که دارای جایگاه مهمی در سئو در صفحه باشد ، عنوان صفحه است. این کلمه یا عبارت باید از برچسب عنوان استفاده کند که بیشترین جستجو را داشته باشد ، به این معنی که کلمه اصلی که می خواهید کاربر با جستجو وارد سایت شما شود ، باید در اینجا قرار داشته باشد. این وب سایت شماست زیرا اگر این نسبت وجود نداشته باشد ، گوگل شما را جریمه می کند و اعتماد کاربر را از دست خواهید داد.

محتوای صفحه، لینک های خارجی، تگ Alt و آدرس بار صفحه

بسیار ساده اما حیاتی و ضروری! با استفاده از کلمات کلیدی اصلی صفحه ، البته با تراکم و تکنیک های خاص ، وب سایت شما توسط گوگل اسپم نخواهد شد ، زیرا محتوای آن کپی شده است. لینک های خارجی یا پیوندهای درون صفحه ای باید توسط کلمات کلیدی به یکدیگر لینک داده شوند. مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید استفاده از برچسب Alt در عکسها است. کاربر ممکن است عکس را جستجو کند. اگر وب سایت شما رتبه خوبی داشته باشد و از یک کلمه کلیدی در عکس ها استفاده کرده باشید ، ابتدا عکس شما نمایش داده می شود. نوار آدرس باید به زبان انگلیسی باشد و از کلمات کلیدی خارجی استفاده کند که جایگزین اما مختصر هستند.

همه این لینک ها و استفاده از کلمات کلیدی باید کنترل شود تا توسط گوگل مجازات و اسپم نشویم.

 موضوعات مرتبط با هدف

تاکنون برای شما اتفاق افتاده است که به دنبال چیز خاصی می گردید ، اما هیچ یک از وب سایت هایی که با جستجو نام برده شده اند ، چیزی در مورد جستجوی شما ندارند !! به عنوان مثال ، شما عبارت “فروشگاه پوشاک مردانه” را جستجو می کنید اما وب سایتی که به شما نشان داده می شود هیچ ارتباطی با فروشگاه پوشاک مردانه ندارد و هیچ کالای لباس مردانه را نمی فروشد ، یعنی فقط کلمه کلیدی مورد استفاده در عنوان. اگرچه در سال های اخیر گوگل توجه ویژه ای به محتوای وب سایت ها نشان داده و چنین وب سایت هایی مجازات شده اند ، اما اگر محتوای وب سایت شما هیچ ارتباطی با کلماتی که کاربر از طریق جستجو وارد سایت شما می کند نداشته باشد ، بلافاصله از وب سایت شما خارج می شود. طبق گفته گوگل ، به دلیل نرخ های بالای پاداش جریمه خواهید شد.

بهینه سازی قطعه ها

تعدادی از بخش ها و قعطه ها در صفحه وبسایت هستند که از نظر تکنیک سئو فوق العاده مهم می باشند.در این بخش میخواهیم به بررسی مختصر این موارد مهم که از نکات مهم سئو درون صفحه هستند بپردازیم:

عناصر سئو درون صفحه

عناصر سئو درون صفحه

عناصر اولیه سئو درون صفحه تگ عنوان و توضیح می باشند که دراین خصوص قبلا توضیحاتی داده شده است.اما آدرس بار…

بارها مشاهده شده که وبسایتها از آدرس بار های طولانی و نامفهوم استفاده می کنند.وجود این آدرس بارهای نامفهوم علاوه بر اینکه باعث سردرگمی کاربران می گردد، از نظر گوگل نیز ممکن است جریمه گردید.به کار بردن کلمات قابل فهم و همچنین کلمات کلیدی داخل آن و وجود آدرس فایل های مناسب از عوامل یک آدرس بار خوب می باشد.

تاریخ انتشار

بارها پیش اومده که افراد دنبال مدل های جدید و مثال سال 2020 هستند و در گوگل عبارت ” مدلهای جدید لباس در 2020″ جستجو میکنند.تاریخ انتشار عکس ها و متن های شما خیلی مهم است چون گوگل  براساس تاریخ انتشار مطالب، بهترین مطالب و عکس ها را نشان می دهد.

نام دامنه

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید نام دامنه است. نام دامنه باید مختصر و معنی دار باشد و به سرعت در حافظه ذخیره شود. مسئله دیگر این است که باید در مورد تاریخ انقضا دقت کنید زیرا اگر تاریخ انقضا نزدیک باشد ، آنها فکر می کنند وب سایت شما یک وب سایت جعلی یا سرگرم کننده است و در صورت عدم بروزرسانی ، دامنه شما جریمه می شود.

ارزش منحصر به فرد و تقویت آن

آخرین و مهمترین موضوعی که مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت موارد بی نظیر وب سایت است. است.

تولید محتوا با استفاده از تکنیک های سئو علاوه بر افزایش رتبه شما در گوگل ، باعث محبوبیت شما در بین کاربران می شود زیرا محتوای شما جدید و منحصر به فرد است. البته ، هنگامی که محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد باشید ، این روش بیشتر خود را نشان می دهد.

اکنون مهمترین چیز ایجاد محتوای مناسب مطابق با اصول سئو است که یکی از تکنیک های داخل صفحه سئو است.

 

آموزش ها

آموزش سئو درون صفحه ایاصول سئو 2020اصول موفقیت در سئو درون صفحه ایسئو درون صفحه چیستطرح UX و UIعناصر سئو درون صفحهلینک های خارجیمحتوای صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *