استفاده از ایموجی‌ها در نتایج جستجوی گوگل | تأثیر آن بر رتبه سایت


استفاده از ایموجی‌ها در نتایج جستجوی گوگل

امروزه استفاده از فضای مجازی در فضای مجازی بسیار گسترش یافته است ، مردم از ایموجی برای برقراری ارتباط با یکدیگر و بیان احساسات خود در چت ها ، سایت ها و … برای انتقال معنای صحبت های خود استفاده می کنند. ما از ایموجی و تأثیر آن در رتبه بندی سایت استفاده می کنیم

ایموجی چیست؟

در ژاپنی ایموجی به معنی نگاشت تصویر است. 17 جولای روز جهانی ایموجی نامگذاری شده است. ایموجی در واقع شکلک های مختلف و لبخندهای خنده ، گریه ، گل ، قلب و که در شبکه های اجتماعی ، سایت ها و روزنامه ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان و بیان احساسات و درک آنها استفاده می شود. بهتر است از مفهوم گفتار استفاده شود.

تاریخچه دوستی و دشمنی گوگل با ایموجی

تاریخچه دوستی و دشمنی گوگل با ایموجی

در ابتدا ، گوگل به وب مسترها و کاربران اجازه می داد تا از ایموجی ها در قطعه و جستجو استفاده کنند ، اما ناگهان در سال 2015 ، گوگل ایموجی ها را از نتایج جستجو حذف کرد و از استفاده ایموجی در وبلاگ استفاده نکرد ، زیرا برخی از مدیران وب از این فرصت استفاده کردند و با این تصمیم ناگهانی سعی در مقابله با آنها را راه سو استفاده می کند. اما یک سال بعد ، او ناگهان تصمیم گرفت ایموجی ها را بازگرداند ، از آنجا که دوستی گوگل با ایموجی آغاز شد ، اما فقط اجازه داد ایموجی هایی که مربوط به گوگل و نظر آن هستند ، نمایش داده شود و فقط از این طریق قصد داشت نتایج جستجو به کاربر کمک کنید و همچنین گوگل علاوه بر نمایش ایموجی ، به کاربر امکان جستجو می دهد.

منظور از اسنیپت گوگل چیست؟

توجه داشته باشید که وقتی به دنبال چیزی در موتورهای جستجو هستید ، در صفحه اول نمایشگر جستجو ، 10 نتیجه از آنچه شما به دنبال آن هستید برای شما نمایش داده می شود. هر نتیجه شامل یک خط توضیحات با یک لینک و آدرس است.عنوانی که در گوگل و در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود ، سئو یا عنوان متا نامیده می شود که به آن توضیح متا نیز گفته می شود و اسنیپت نامیده می شود.

استفاده از ایموجی و نقش آن در بهبود رتبه گوگل

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا واقعاً استفاده از ایموجی باعث افزایش رتبه سایت و سئو سایت می شود؟

بارها گفته ایم که هدف گوگل نشان دادن بهترین و جذاب ترین نتایج جستجو به کاربر است. برای دستیابی به این هدف ، رفتار کاربران را بررسی می کند ، نتایج جستجو را که روی آنها کلیک می کنند ، و این کلیک به گوگل پیام می دهد که نتایج جستجو ، این وب سایت نسبت به سایر سایتها جذاب تر ، متفاوت تر و مفیدتر است و سپس گوگل ، به رفتار کاربران نسبت به وب سایت ، باعث افزایش رتبه سایت مورد نظر در هنگام نتایج جستجو می شود ، در این رابطه می توان گفت هر چقدر کلیک یک سایت بیشتر از سایت های مشابه و مشابه داشته باشد ، گوگل رتبه بهتری برای وب سایت دارد.

نقش ایموجی در بهبود رتبه گوگل

از چه راهکارهایی برای افزایش نتایج جستجوی گوگل استفاده کنیم؟

یک قطعه جذاب و مرتبط برای وب سایت خود بنویسید تا پس از نمایش نتایج جستجو ، کاربر را مجاب به کلیک کنید. یکی از روش های مختلف برای انجام این کار استفاده از یک شکلک برای افزایش میزان کلیک است که بسیاری از کاربران با دیدن یک شکلک در سایت شما مشاهده می کنند. و نرخ کلیک سایت شما افزایش می یابد و سایت شما رتبه بالاتری پیدا می کند و در نتیجه کاربران بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند.
توجه داشته باشید که برای جذابیت این امر می توانید از ریچ اسنیپت نیز استفاده کنید. ریچ اسنیپت در واقع اطلاعات اضافی مانند 5 ستاره و .. است.
نکته این است که نرخ کلیک ، مخفف CTR ، تنها بخشی از 200 فاکتور ارائه شده توسط گوگل برای افزایش رتبه سایت است ، که شما باید برای جذب مخاطب و کاربر خود استفاده کنید. . بنابراین فقط استفاده از یک روش باعث افزایش رتبه سایت شما نمی شود ، زیرا اگر بسیاری از کاربران با استفاده از نرخ کلیک وارد وب سایت شما شوند اما در اسرع وقت وب سایت شما را بدون تاخیر ترک کنند ، این پیام را به گوگل ارسال می کنند. وب سایت شما آنقدر جذاب نیست که در ابتدا اصطلاحاً به آن پوگو چسبیده گفته می شود. علاوه بر افزایش نرخ کلیک با کمک روش های مختلفی مانند ایموجی و شما ، وب سایت شما باید دارای جاذبه هایی نیز باشد تا بتواند مخاطبان را در وب سایت مورد نظر نگه دارد.
ایموجی گوگل

 

نکات مهم و تأثیرگذار استفاده از ایموجی در اسنیپت گوگل

 

  • اگر می خواهید از ایموجی در اسنیپت گوگل استفاده کنید آن را در جای صحیحی به کار ببرید.
  • برای یک کسب و کار رسمی از ایموجی استفاده نکنید چون ممکن است فقط مخاطب را دلسرد کنید.
  • اگر وب سایت شما در زمینه حیات وحش و مواردی از این قبیل است و شما مقاله ای در زمینه حیوانات دارید استفاده از ایموجی حیوانات می تواند مخاطبان بیشتری را ترغیب به خواندن مقاله و کلیک بر روی نتایج جستجو کند.
  • به هنگام استفاده از ایموجی مخاطب خود را در نظر بگیرید و سپس از ایموجی استفاده کنید.
  • استفاده بیش از حد از ایموجی به نوعی اسپم کردن به شمار می رود که در بیشتر مواقع گوگل به صورت خودکار آنها را حذف می کند بنابراین بهتر است بیشتر از سه تا ایموجی استفاده نکنید.
  • گوگل ایموجی هایی را که در توضیحات استفاده می شوند را راحت تر نمایش می دهد.

 

نحوه اضافه نمودن ایموجی به نتایج جستجو

برای استفاده از ایموجی در نتایج جستجو می توانید از دو روش استفاده کنید

  • ابتدا به سایت ایموجی (Emoji یا Emojipedia) مراجعه کنید و سپس ایموجی مورد نظر خود را پیدا و آن را کپی کرده و در اسنیپت خود قرار دهید.
  • وارد صفحه مربوط به ایموجی شوید و سپس کدهای Decimal html entity یا  Hexadecimal html entity را در اسنیپت استفاده کنید.

نکته: در بسیاری از مواقع مرورگر کاربر نمی تواند کدهای مربوط به ایموجی را تحلیل کند و ایموجی ها به صورت مربع نمایش داده می شوند که در چنین حالتی ظاهر وب سای شما بسیار بد دیده می شود.

 

استفاده از ایموجی در گوگل

استفاده از شکلک در قسمتهای مختلف سایت مانند صفحه ، قطعه ، توضیحات متا ، تبلیغات مخاطبان بیشتری را به خود جلب می کند. استفاده از یک شکلک در اسنیپت فقط برای زیبایی و توجه نیست و شما باید این کار را انجام دهید از آنها در مکان مناسب و مناسب استفاده کنید تا بتوانید به نتایج خوبی برسید توجه داشته باشید که استفاده از شکلک تصادفی اصلاً صحیح نیست زیرا ممکن است نتایج عکس داشته باشد ، به عنوان مثال می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید . کلک تلفن و برای توضیح در مورد ما از مردم و به طور مشابه از شکلک های مختلف و از موارد مرتبط استفاده کنید تا مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. نتایجی که اظهار شده طبق تحقیقات ، استفاده از ایموجی به روشی اصولی ، صحیح و مرتبط در سئو بسیار موثر است و همچنین به دنبال افزایش رتبه سایت شما است صفحه شما را برای کاربر جذاب و رنگارنگ نشان می دهد. شما می توانید از ایموجی برای بهبود تجارت و اهداف دیگر و رتبه بندی سایت استفاده کنید خود را افزایش دهید و به اهداف خود برسید.

 

آموزش ها

استفاده از ایموجی در گوگلاستفاده از ایموجی‌ها در نتایج جستجوی گوگلاسنیپت گوگل چیستایموجی چیستایموجی در اسنیپت گوگلتاثیر ایموجی بر رتبه سایتتاریخچه دوستی و دشمنی گوگل با ایموجیراهکار افزایش نتایج جستجو گوگلنحوه اضافه نمودن ایموجی به نتایج جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *