معرفی 22 افزونه کش وردپرس

معرفی 22 افزونه کش وردپرس

معرفی 22 افزونه کش وردپرس

 افزونه WP Rocket

WP Rocket یک افزونه کش رایگان در وردپرس است. از نظر فنی ، شما فقط باید یک بار برای این افزونه هزینه کنید. اگر همچنان از این افزونه استفاده کنید ، امکان پشتیبانی سالانه نیز وجود دارد و به مرور زمان به طور مرتب به روز می شود. به این ترتیب ، هزینه استفاده از افزونه کش برای یک وب سایت 39 دلار ، برای سه وب سایت 99 دلار و برای تعداد نامحدود وب سایت 199 دلار است. هیچ نسخه رایگان برای این افزونه وجود ندارد و مبالغ ذکر شده ضمانت کیفیت آن را تأیید می کند. با این حال ، در صورت نارضایتی ، 14 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد. لازم به ذکر است که این افزونه با قیمت مناسب در وب سایت رادزاد ارائه می شود و شما همیشه به روز رسانی آن دسترسی دارید.

یکی از دلایلی که افزونه WP Rocket به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر گرفته می شود ، رابط کاربری ساده و قابلیت تنظیم سریع آن است. این افزونه کش وردپرس با سرعت قابل توجهی روی وب سایت شما کار می کند و دارای مکانیزم راه اندازی ساده ای است که حتی برای کاربران مبتدی نیز به راحتی قابل درک خواهد بود.

وب سایت های فروشگاه نیاز به سرعت بارگذاری بالایی دارند و شایان ذکر است که افزونه WP Rocket در چنین وب سایت هایی بسیار خوب کار می کند. به طور کلی ، ممکن است در صورت وجود افزونه های حافظه پنهان رایگان یک علامت سوال داشته باشید ، چرا باید WP Rocket را انتخاب کرده و حتی هزینه آن را پرداخت کنید. دلیل این امر ویژگی ها و سادگی زیاد کار با این افزونه است.

به عنوان مثال ، افزونه WP Super Cache قابلیت ذخیره سازی صفحه را دارد ، اما ویژگی کش مرورگر را ندارد. در حالی که افزونه WP Rocket هر دو ویژگی را دارد. یا افزونه Hyper Cache قابلیت نتایج جستجوی ارگانیک را ندارد ، اما WP Rocket این ویژگی را به شما می دهد. لیست همچنان ادامه دارد ، اما نکته مهم این است که افزونه WP Rocket ارزش هزینه را دارد.

افزونه WP Rocket

چرا WP Rocket یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

WP Rocket تجربه کاربری خوبی برای حرفه ای ها ایجاد می کند، در حال که همزمان دارای داشبورد ساده ای حتی برای تازه کارهاست. این موضوع وقتی مهم می شود که بدانید بسیاری از افزونه ای استاندارد کش برای تازه کارها پیچیده هستند.

  • راه اندازی افزونه برای همه کاربران بسیار ساده است.
  • قابلیت بهینه سازی دیتابیس در این افزونه وجود دارد.
  • ویژگی Lazyload در افزونه WP Rocket فراهم است. با فعالسازی این قابلیت تصاویر صفحه تا زمانی که با اسکرول به آنها نرسید، بارگذاری نمی شوند. بنابریان از کار سرور کاسته میشود.
  • قابلیت انطباق با CloudFlare برای کاربران وجود دارد.
  • WP Rocket با چند افزونه برتر چند زبانه کردن سایت سازگار است.
  • این افزونه با قابلیت Multisite وردپرس سازگار است.
  • قابلیت پیش بارگذاری کش وجود دارد.
  • ابزارهای مینیفای و ادغام فایل های CSS و JS فراهم است.
  • یکی از ویژگی ها خاص این افزونه امکان بهینه سازی فونت های گوگل است. این ویژگی در افزونه دیگری دیده نشده است.
  • از Cache Object پشتیبانی می شود.

افزونه Cache Enabler

Cache Enabler یک افزونه رایگان از تیم KeyCDN است. موتور تولید کننده حافظه پنهان این افزونه سریع و قابل اعتماد است و در عین حال از ویژگی وردپرس Multisite پشتیبانی می کند و این خبر خوبی برای کسانی است که دارای شبکه وب سایت هستند. Cache Enabler یک افزونه کش ممتاز و بدون هزینه است. با نصب این افزونه تمام ویژگی های WP Rocket را دریافت نخواهید کرد ، اما این گزینه یک جایگزین رایگان خوب برای کسانی است که به دنبال صرف هزینه نیستند.

توسعه دهندگان Cache Enabler ادعا می کنند که این افزونه اولین افزونه ای است که بدون نیاز به جاوا اسکریپت تصاویر WebP ایجاد می کند. اگر درک این عبارت برای شما دشوار است ، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی ارزشمند است ، اما عدم استفاده از آن سرعت را افزایش می دهد.

به طور کلی ، می توانید از افزونه Cache Enabler با افزونه هایی مانند Optimus ، ShortPixel یا EWWW برای استفاده از این قالب تصویر جدید استفاده کنید. استفاده از این الگو برای وب سایت های فروشگاه و وبلاگ هایی که دارای تصاویر زیادی هستند بسیار مناسب است.

در نهایت ، تنظیمات EWWW مختصر و مفید است و شامل مواردی مانند تاریخ انقضای حافظه پنهان و موارد دیگر است. این تنظیمات نباید بیشتر افراد را گیج کند ، زیرا توضیحاتی در کنار تنظیمات وجود دارد.

چرا Cache Enabler یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

  • افزونه Cache Enabler روشی منحصر به فرد برای ارائه تصاویر در فرمت WebP دارد. برای تبدیل تصاویر به فرمت WebP شما می توانید از یکی از افزونه های Optimus، ShortPixel یاEWWW  استفاده کنید.
  • اینترفیس آن قابل درک بوده و یکی از ساده ترین افزونه های کش محسوب می شود. تقریبا هیچ کاربری نیست که نتواند با آن کار نکند.
  • سایز واقعی فایل های کش در داشبورد نمایش داده می شود تا شما درکی از میزان فضای اشغال شده توسط Cache Enabler داشته باشید. این افزونه در تولید کش سریع بوده و دارای تنظیماتی برای پاکسازی اتوماتیک کش است.
  • قابلیت مینیفای فایل های JavaScript و HTML نیز در دسترس است.
  • در کنار Cache Enabler می توان از افزونه Autoptimize استفاه نمود تا از ویژگی های دیگری مانند بهینه سازی بارگذاری فایل های CSS بهره برد.

افزونه Comet Cache

افزونه Comet Cache

افزونه Comet Cache دارای دو نسخه رایگان و Pro است. Comet Cache دارای ویژگی های افزونه هایی است که تاکنون معرفی شده است ، اما از مزیت داشتن مستندات قوی برخوردار است.

Comet Cache به راحتی نصب می شود و به راحتی از داشبورد وردپرس قابل دسترسی است. اما از نظر اسناد ، از دیگران برتر است و حتی در صفحه افزونه وردپرس ، لینک های زیادی برای اطلاعات بیشتر وجود دارد.

اطلاعات زیادی در وبلاگ افزونه Comet Cache وجود دارد و در مقایسه نسخه رایگان و نسخه Pro اطلاعات زیادی را مشاهده خواهید کرد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از Comet Cache Pro قابلیت اتوماسیون آن است. تنها با یک تنظیم می توانید حافظه پنهان خود را پاک کنید. نسخه رایگان دارای ویژگی های مشابه است ، اما بیشتر اوقات شما باید کارهای زیادی را به صورت دستی انجام دهید. حافظه مرورگر نیز در نسخه Pro موجود است.

چرا Comet Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

  • پیاده سازی افزونه Comet Cache به سرعت انجام شده و دارای بک اند خوبی است.
  • کش برای انواع صفحات همچون پست ها، برگه ها، دسته بندی ها و تگ ها ایجاد می شود.
  • نسخه Pro این افزونه دارای قابلیت پاکسازی هوشمند کش است. این گونه شما فقط یک بار همه چیز را تنظیم کرده و از دفعات بعد کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  • قابلیت کش RSS Feed در این افزونه وجود دارد.
  • بسیاری از قابلیت های پایه ای در نسخه رایگان وجود دارد، اما برای دست یابی به امکانات حرفه ای نیاز به خرید افزونه Comet Cache Pro است.
  • نسخه Pro تقریبا مشابه افزونه WP Rocket است، بنابراین پیشنهاد میکنیم که هر دو افزونه را تهیه و نصب کنید. هر دو را به طور جداگانه تست نمایید تا ببینید کدام افزونه بر روی سایت شما بهتر کار می کند.

افزونه W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache یکی از رایج ترین افزونه های کش در کتابخانه افزونه های وردپرس است. اگرچه یک نسخه رایگان برای آن وجود دارد ، اما کمی از ایده آل فاصله دارد. بزرگترین اشکال W3 Total Cache پیچیدگی و عدم درک تنظیمات آن است. ممکن است حرفه ای ها بتوانند از عهده این کار برآیند ، اما اکثر مبتدیان کار با آنها را دشوار می دانند.

همانطور که گفته شد ، افزونه W3 Total Cache یک افزونه منبع باز رایگان است که بر روی میلیون ها سایت نصب شده است. یکی از مزایای این افزونه سازگاری با CDN آن است و در دستگاه های تلفن همراه به بزرگی صفحه نمایش لمسی به خوبی کار می کند. این افزونه مفتخر است که اعلام می کند که همراه خوبی برای وب سایت های دارای مجوز SSL است ، که باعث می شود گزینه مناسبی برای فروشگاه های آنلاین باشد.

افزونه W3 Total Cache دارای چندین ویژگی از جمله فایل های کوچک ، فشرده سازی HTTP و بهینه سازی تغذیه است. همه این ویژگی ها باعث استفاده بهتر از پهنای باند می شود.

این افزونه همچنین دارای نسخه Pro است که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است. به طور کلی ، این افزونه نرخ تبدیل را نیز افزایش می دهد ، زیرا افزایش سرعت سایت یکی از عوامل موثر بر این پارامتر است.

چرا W3 Total Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

  • افزونه W3 Total Cache تقریبا به طور کامل رایگان است و موجب بهینه سازی و افزایش سرعت سایتتان می گردد.
  • اگرچه شما نباید دنباله رو دیگران باشید، اما محبوبیت یکی از نشانه های کیفیت است. W3 Total Cache دارای نظرهای مثبت زیاد و میلیون ها نصب فعال است.
  • افزونه W3 Total Cache با انواع هاست ها از جمله هاست های اشتراکی، سرور های اختصاصی و کلاسترها سازگار است.
  • کش برای دستگاهه ای موبایل هم فراهم است. این گونه سرعت بارگذاری سایت در موبایل به خوبی دسکتاپ خواهد بود.
  • پشتیبانی از SSL فراهم است.
  • ویژگی CDN آن با کتابخانه تصاویر سایت هماهنگ است و از این رو وب سایت شما بهینه تر خواهد شد.
  • مینیفای و فشرده سازی در کنار کش دیتابیس، کش آبجکت ها روی دیسک و کش پست ها در دسترس قرار دارد.
  • از Object caching پشتیبانی می شود.

افزونه WP Fastest Cache

افزونه WP Fastest Cache

همانطور که مشاهده می کنید ، بسیاری از افزونه های حافظه پنهان وردپرس دارای نام های تقریبا مشابه هستند. WP Fastest Cache از این قاعده مستثنی نیست ، اما دارای ویژگی هایی است که آن را در کنار سایر افزونه ها قابل احترام می کند. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و ممتاز است که می توانید از بازار Radzad خریداری و بارگیری کنید.

نسخه Premium دارای ابزارهایی است که در نسخه رایگان موجود نیست. نسخه رایگان می تواند بسیاری از کاربران را راضی کند. به عنوان مثال ، ویژگی های حافظه نهان دسکتاپ ، minifix HTML و ادغام فایل های CSS و JS در نسخه رایگان وجود دارد. اما اگر به دنبال ویژگی های پیشرفته تری هستید ، باید به نسخه Premium بروید.

حافظه مرورگر و ابزار GZip نیز در نسخه رایگان موجود است. به طور کلی ، WP Fastest Cache سرعت سایت را افزایش داده و آن را ارتقا می دهد و می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. صفحه تنظیمات افزونه چندین کادر تأیید دارد. این صفحه می تواند با جزئیات بیشتر در کنار هر گزینه بهبود یابد. همچنین برگه هایی برای مدیریت موارد دیگر مانند زمان انقضای حافظه پنهان ، بهینه سازی تصویر و CDN وجود دارد.

چرا WP Fastest Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

  • نسخه رایگان برای اغلب وب سایت ها مفید است، اما طبق مشاهدات ما نسخه Premium کارکرد بهتری دارد و سایت سریعتری خواهید داشت.
  • درک صفحه تنظیمات افزونه نسبتا آسان است و شامل چک لیست هایی برای فعالسازی قابلیت های مختلف می باشد.
  • آپگرید افزونه ساده بوده و تنها کافیست که نسخه Premium را دانلود و سپس بر روی وردپرس نصب نمایید.
  • قابلیت ادغام فایل های CSS و JavaScript وجود دارد.
  • قابلیت انطباق با CDN بدون پیکربندی زیادی وجود دارد.
  • قابلیت فشرده سازی تصاویر درکنار کش وجود داشته و این گونه می توانید از فضای سرور به طور بهینه تری استفاده نمایید.
  • ویژگی به نام کش نسخه موبایل در افزونه وجود دارد که می توانید کش موبایل را از دسکتاپ تفکیک کنید.

متاسفانه مستندات رسمی و کاملی برای این افزونه به طور یک جا وجود ندارد، اما در بلاگ این افزونه آموزش های جدا و متنوعی برای بخش های مختلف موجود است.

افزونه Hyper Cache

افزونه Hyper Cache را می توان در انواع سرورها از سرورهای معمولی تا منابع بالا استفاده کرد. افزونه Hyper Cache رایگان و منبع باز است و نیازی به نگرانی در مورد ارتقاء آینده نیست.

برخی از ویژگی های مهم آن شامل نصب سریع ، مناسب برای مبتدیان و نداشتن تنظیمات گیج کننده زیاد است. کش در این افزونه به خوبی کار می کند. علاوه بر این ، Hyper Cache با افزونه bbPress به خوبی کار می کند. بنابراین اگر می خواهید با bbPress یک انجمن ایجاد کنید ، استفاده از Hyper Cache گزینه خوبی است ، زیرا همه صفحات انجمن شما به خوبی ذخیره می شوند.

مهمترین جنبه Hyper Cache سهولت اجرای آن است. Hyper Cache یکی از آن افزونه هایی است که پس از راه اندازی ، دیگر نگران نباشید. برخی از ویژگی های آن ممکن است نامهای عجیبی داشته باشند ، اما به طور کلی پیشنهاداتی در مورد فعال سازی ویژگی ها و اطلاعات مربوط به آنها در خود افزونه وجود دارد.

چرا Hyper Cache یکی از بهترین افزونه های کش برای وردپرس است؟

  • استفاده از این افزونه نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارد. Hyper Cache کاملا رایگان بوده و اپن سورس است.
  • این افزونه با دستگاه های موبایل سازگار بوده و بر روی آنها به خوبی کار می کند.
  • پشتیبانی از CDN برای کسب نهایت سرعت در آن وجود دارد.
  • افزونه Hyper Cache دارای گزینه ای برای ارائه صفحات کش شده برای کاربرانیست که اقدام به درج کامنت در سایت می کنند. این گزینه برای بلاگ هایی که دارای کامنت های فراوان هستند فوق العاده است. بنابراین اگر گفتگوهای زیادی در زیر پست های سایت وجود دارد، میتوانید با این گزینه از سرعت بالای بارگذاری این گونه صفحات اطمینان حاصل نمایید.
  • قابلیت فشرده سازی برای کلیه صفحات حتی آنهایی که کش نشده اند وجود دارد.
  • این افزونه دارای توانایی تشخیص سوئیچ پوسته به حالت موبایل است.
  • یکی از ویژگی های جالب Hyper Cache انتقال فولدر کش به خارج از بلاگ شماست. این ویژگی موجب ی شود که بک آپ های سایت از حجم کوچکتری برخوردار شوند.

افزونه Cachify

افزونه Cachify

افزونه Cachify دارای انواع کش بوده و با قابلیت Multisite وردپرس نیز سازگار است. این افزونه در مخزن وردپرس دارای نمره 4.7 از 5 بوده و همچنین 20.000 نصب فعال دارد.

در تست هایی که ما از این افزونه به عمل آوریدم، از سرعت بارگذاری سایت در GTmetrix حدود 0.78 ثانیه کاسته و 27.9% به سرعت سایت افزوده شد. در تست Pingdom هم سرعت سایت 0.74 ثانیه کمتر شده که معادل 21.14% بود. چنین نتایجی این افزونه را کاملا به افزونه قابل احترامی تبدیل کرده است.

 افزونه WP-Optimize

WP-Optimize دارای دو نسخه رایگان و Premium بوده و توسعه دهندگان آن، همان توسعه دهندگان افزونه بک آپ گیری معروف UpdraftPlus هستند. این افزونه دارای تعداد نصب بالایی در دنیاست.

افزونه WP-Optimize سرعت سایت شما را به واسطه پاکسازی دیتابیس، فشرده سازی تصاویر و ایجاد کش افزایش می دهد.

  • پاکسازی دیتابیس: این افزونه قادر به پاکسازی داده های غیرضروری دیتابیس و جداول اضافه است و از این رو وب سایت شما را سریعتر و کارامدتر می کند.
  • فشرده سازی تصاویر: این کار موجب کاهش استفاده از منابع سرور و افزایش سرعت سایت به واسطه کاهش حجم صفحات می گردد.
  • تولید کش: قابلیت کش همانند سایر افزونه ها با حداقل تنظیمات وجود دارد.

 افزونه Breeze

Breeze افزونه ای است که در حال حاضر رایگان است و یکی از محبوب ترین افزونه های کش در وردپرس است. دلیل اصلی محبوبیت آن سادگی و عملکرد خوب آن است. این افزونه حداکثر ذخیره سازی و کارایی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از ویژگی های ویژه Breeze در مقایسه با سایر افزونه ها پشتیبانی از Varnish است. این افزونه به همراه پشتیبانی از CDN برای مبتدیان مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویژگی حافظه پنهان را به همراه minifae HTML ، CSS و JS فعال کنید.

ویژگی های Breeze عبارتند از:

  • سازگاری با CDN
  • مینیفای HTML، CSS و JS (حتی آنهایی که به صورت inline در کدهای HTML قرار دارند)
  • ترکیب فایل های CSS و JS
  • فشرده سازی GZip
  • کش مرورگر

مزایای Breeze:

  • کاربر آن آسان بوده و بسیار سبک است.
  • با ووکامرس سازگار است.
  • با آخرین نسخه PHP سازگار است.
  • با افزونه های صفحه ساز سازگار است

معایب Breeze:

  • گزینه های زیادی برای کاربران حرفه ای تر وجود ندارد

 افزونه Hummingbird

 افزونه Hummingbird

Hummingbird یک افزونه بهینه سازی عملکرد سایت از تیم WPMUDev است. به محض فعال شدن ، افزونه اسکن سایت را برای نقاط بهینه شده شروع می کند و تنظیمات مفصلی را برای فشرده سازی فایل ها ، minifi و حافظه پنهان مرورگر ارائه می دهد.

افزونه Hummingbird علاوه بر سرعت بخشیدن به سایت ، در ابزار Google PageSpeed ​​Insights امتیاز بالاتری کسب می کند. ناگفته نماند که ویژگی های بیشتری در نسخه مرغ مگس خوار وجود دارد که می توانید آنها را از بازار Radzad بارگیری کنید.

ویژگی های افزونه Hummingbird:

  • کاهش حجم فایل های CSS و JS
  • ادغام فایل های CSS و JS
  • بارگذاری فایل های JS در فوتر
  • فشرده سازی Gzip
  • کش مرورگر
  • پشتیبانی از CDN

مزایای Hummingbird:

  • سازگار با دیگر افزونه های کش وردپرس
  • برخورداری از ویژگی پیشرفته مینیفای
  • ارائه گزارش دقیق عملگرد وب سایت

معایب Hummingbird:

  • نسخه رایگان فاقد ویژگی های پیشرفته است.

افزونه WP Speed of Light

 

WP Speed ​​of Light یک افزونه کامل است که چندین ویژگی را در داشبورد وردپرس ارائه می دهد. هدف از همه این ویژگی ها افزایش سرعت وب سایت شما با استفاده از تکنیک های پیشنهادی است. WP Speed ​​of Light فقط یک پلاگین حافظه پنهان نیست ، بلکه بهینه سازی های دیگری از جمله HTML و CSS و JS را نیز به همراه فشرده سازی GZip و حافظه پنهان مرورگر ارائه می دهد.

ویژگی های WP Speed of Light:

  • فشرده سازی GZip
  • مینیفای HTML، فایل های CSS و JS
  • ادغام فایل های CSS و JS
  • ادغام فونت ها و فونت های گوگل
  • کش مرورگر

مزایای WP Speed of Light:

  • کش برای دستگاه های موبایل
  • کش برای دستگاه های تبلت
  • کش دسکتاپ

معایب WP Speed of Light:

  • امکانات کامل آن در نسخه رایگان وجود ندارد (Add-on های افزونه WP Speed of Light از مارکت رادزاد قابل دانلود است)

 افزونه Swift Performance

 افزونه Swift Performance

Swift Performance در زمان معرفی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و تقریباً در همه جا درباره این افزونه صحبت شد. از آنجا که هیچ افزونه ای بی عیب و نقص نیست ، بررسی های منفی به تدریج افزایش یافت ، تا جایی که این افزونه نیز برای مدت کوتاهی از مخزن وردپرس حذف شد. این مورد مربوط به گذشته است و اکنون Swift Performance یک افزونه کارآمد و قابل اعتماد است.

Swift Performance دارای ویژگی به نام Plugin Organizer است که به شما اجازه می دهد برخی از افزونه های غیر ضروری را در برگه های خاص غیرفعال کنید. در حالت ایده آل ، توسعه دهندگان باید منابع افزونه خود را فقط در صورت نیاز بارگذاری کنند ، اما متأسفانه اینطور نیست و در واقع می بینیم که اکثر منابع افزونه در همه صفحات بارگیری می شوند.

برای مثال ، می توانید منابع افزونه رایج فرم تماس را فقط در صفحه تماس با ما فعال کنید و از بارگیری آن در سایر صفحات جلوگیری کنید.

 افزونه Sucuri Firewall

Sucuri یکی از بهترین فایروال های وردپرس و افزونه های امنیتی است. این افزونه همچنین دارای گزینه حافظه پنهان است و فشرده سازی GZip را فعال می کند. این افزونه قابلیت فایروال در سطح DNS دارد. این موقعیت به این معنی است که محتوای ذخیره شده درخواستی قبل از اینکه به وب سایت شما برسد برای کاربران ذخیره می شود. این باعث افزایش فوق العاده سرعت می شود.

افزونه Speed Up – Browser Caching

Speed ​​Up – Browser Caching یک افزونه بسیار سبک برای وردپرس است. حجم این افزونه تنها 10 کیلوبایت است و در زمان نگارش این مقاله دارای شماره نصب 2000 می باشد.

در روزهایی که افزونه های کش دارای قابلیت های پیچیده خود هستند ، این افزونه برخلاف همه دارای قابلیت های اولیه یعنی فقط حافظه پنهان است. هیچ تنظیمات اضافی وجود ندارد. فقط افزونه را نصب و فعال کنید.

سادگی بیش از حد ممکن است آنچه شما به دنبال آن هستید نباشد. همچنین ، این افزونه فقط روی سرورهای Apache کار می کند و متاسفانه در Nginx کار نمی کند. هیچ نسخه Premium برای این افزونه وجود ندارد.

افزونه های کش

دیگر افزونه های کش

دیگر افزونه های کمتر شناخته شده کش وردپرس عباتند از:

Powered Cache: افزونه کش برای وردپرس است که دارای امکاناتی برای افزایش سرعت سایت می باشد. این افزونه در دو نسخه رایگان و Premium ارائه میشود. از جمله ویژگی های این افزونه می توان به کش صفحات، پشتیبانی از object cache، پشتیبانی از mod_rewrite، پشتبانی از کش موبایل، پیش بارگذاری کش و فشرده سازی GZip اشاره کرد.

Simple Cache: این افزونه برای افرادی که از تنظیمات پیچیده افزونه های کش خسته شده اند رایگان است. تنها یک گزینه روشن / خاموش برای فعال کردن حافظه پنهان وجود دارد و شما می توانید از قدرت حافظه پنهان در وب سایت خود بدون نیاز به تنظیمات خاص استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به دکمه پاکسازی حافظه پنهان و فشرده سازی GZip اشاره کرد. همچنین حالت پیشرفته برای کاربران حرفه ای تر وجود دارد.

NitroPack: این افزونه همه کاره برای بهینه سازی عملکرد وب سایت است. طبق گفته توسعه دهندگان ، NitroPack دارای تمام ویژگی های لازم برای افزایش سرعت سایت است. ایجاد حافظه پنهان ، بهینه سازی تصویر ، کوچک سازی کد ، پشتیبانی از CDN و Lazyload تنها تعدادی از ویژگی های این افزونه هستند. ناگفته نماند که این افزونه برای کاربران سیستم مدیریت محتوای OpenCard بسیار محبوب است و مدتی است که در وردپرس وجود دارد. NitroPack فقط در نسخه Premium موجود است.

ezCache: افزونه ای رایگان برای فعالسازی قابلیت کش در وردپرس است که به ارتقا سرعت سایت شما کمک می کند. نصب این افزونه بسیار آسان بوده و دارای ویژگی هایی از جمله تبدیل فرمت تصاویر به WebP و کاهش حجم فایل های CSS و JS می باشد.

YASAKANI Cache: افزونه ای بسیار سبک برای ایجاد کش در وردپس است. از جمله امکانات این افزونه می توان به پاکسازی اتوماتیک کش و ایجاد تاریخ انقضا برای آنها اشاره کرد.

Cache Master: افزونه ای بسیار سبک و رایگان است که با نصب آن کش برای سایت شما فعال شده و سرعت سایتتان ارتقا می یابد. این افزونه از ووکامرس پشتیبانی کرده و داده های آماری پس از فعالسازی در اختیارتان می گذارد.

علاوه بر افزونه های معرفی شده، افزونه های کش دیگری نیز با اهداف خاص وجود دارند که شاید علاقه مند به چک کردن آنها باشید.

Redis Object Cache: افزونه ای برای فعالسازی Object Cache در بک اند وب سایت می باشد.

LiteSpeed Cache: افزونه ای برای افزایش سرعت سایت است که کش را در سطح سرور فعال کرده و دارای ویژگی های بهینه سازی فراوانی است. نکته مهم در مورد این افزونه اینست که امکانات کامل آن تنها در سایت هایی با سرور LiteSpeed فعال می شود.

جمع بندی درباره افزونه های کش

طبق آزمایشات ما ، WP Rocket و WP Comet Cache سریعترین افزونه های کش هستند. با این حال ، وب سایت ها متفاوت هستند و ممکن است افزونه دیگری برای سایت شما مناسب باشد.

آزمایش تاثیر این افزونه ها بر روی سایت شما بسیار ساده است. پس از نصب و پیکربندی هر افزونه ، فقط وب سایت خود را با ابزارهایی مانند GTmetrix ، Pingdom و Google PageSpeed ​​Insights آزمایش کنید. نتایج را بنویسید و سپس به افزونه بعدی بروید. در نهایت ، با توجه به نتایج ، می توانید بهترین افزونه را انتخاب کنید.

اگر به پیاده سازی افزونه کش و انتخاب بهترین مورد برای سایت خود علاقه دارید ، می توانید این کار را به متخصصان مجموعه رادزاد بسپارید. ما تمام این آزمایشات را در سایت شما انجام می دهیم و پس از انتخاب افزونه کش مناسب ، آن را به خوبی در وب سایت شما پیکربندی می کنیم.

آموزش

افزونه Breezeافزونه Cache Enablerافزونه Cachifyافزونه Comet Cacheافزونه Hummingbirdافزونه Hyper Cacheافزونه W3 Total Cacheافزونه WP Fastest Cacheافزونه WP Rocketمعرفی 22 افزونه کش وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *