مزرعه لینک چیست | آنچه باید از Link Farm بدانید


مزرعه لینک چیست

مزرعه لینک گروهی از وب سایت ها هستند که به یکدیگر گروهی لینک می دهند. بیشتر مزرعه لینک ها به طور خودکار از طریق سرویس ها و برنامه هایی ایجاد می شوند که شامل صدها یا هزاران وب سایت غیر مرتبط هستند که به یکدیگر لینک می دهند. مزرعه لینک سریعترین راه برای بالا بردن لینک روزانه است اما امروزه آنها به عنوان یک روش هرزنامه مشاهده می شوند و استفاده از آنها توسط گوگل به شدت مجازات می شود.

دارندگان وب سایتی که مزرعه لینک را انجام می دهند سعی می کنند نتایج گوگل و کلاهبرداری های معروف سئو کلاه سیاه را دستکاری کنند تا یک لینک قانونی برای خود بسازند. در واقع ، مزرعه لینک بیشتر در مورد تعداد و مقدار لینک های ورودی صحبت می کند ، و در واقع هیچ ارتباطی با کیفیت لینک ندارد. برخی از لینک ها در این روش حتی ممکن است قبلاً توسط گوگل جریمه شده باشند.

پس از تغییر الگوریتم گوگل در چند سال گذشته ، دیگر نمی توان با دریافت لینک از هر سایتی و دادن لینک به سایت لینک برای سایت خود. گوگل بسیار سخت تر از همیشه است و سعی کرده است سایت هایی را ارائه دهد که از نظر محتوایی عالی هستند و همچنین به قوانین احترام می گذارند.

چرا نباید از مزرعه لینک استفاده کنیم

چرا نباید از مزرعه لینک استفاده کنیم

چند سال پیش ، اگر صاحب سایتی بودید. بدون نگرانی در مورد تأثیر منفی این مسئله می توانستید سایت لینک خود را در این سایت ها ثبت کنید. اما امروز همه چیز تغییر کرده است. مزرعه لینک دیگر مانند گذشته نیست و در واقع استفاده از آن شامل جریمه های سنگین می شود.

مزرعه لینک به عنوان صفحات رایگان برای همه شناخته شده اند ، امروزه استفاده از آنها باعث می شود تا نمایش نتایج موتور جستجو را متوقف کنند. در واقع ، استفاده بیش از حد از این روش نه تنها سایت را مجازات می کند بلکه باعث خراب شدن تصویر آن برای کاربران می شود.

گوگل با مشاغل آزاد و سریع که می خواهند به سرعت سایتی رشد کنند مخالف است و معتقد است که اگر وب سایتی بخواهد رشد کند ، باید قوانین درستی را رعایت کند. در واقع با این کار می خواهد با تقلب از توسعه سایت هایی که قصد دارند خود را در صفحه اول قرار دهند جلوگیری کند. این در واقع نمونه ای از همان روشهای جعلی است که سعی می کند با دریافت بک لینک رایگان لینک به سرعت رتبه سایت شما را افزایش دهد.

مسئله دیگری که مزرعه لینک را به چالش می کشد کیفیت آنها است. اجازه دهید این مسئله را از دو منظر بررسی کنیم. اول از همه ، طبق گفته گوگل ، بسیاری از لینک های مورد استفاده در این روش قبلاً هرزنامه و جریمه شده اند ، بنابراین هرگونه مبادله لینک با این لینک ها به معنی تایید آنها است ، اما از آنجا که جریمه شده اند ، شما نیز جریمه خواهید شد.

مزرعه لینک چیست

چگونه می توان فهمید که این سایت در واقع یک مزرعه لینک است

فوق العاده ساده است ، به هر سایتی که لینک زیادی داشته باشد و انتظار داشته باشید سایت لینک داشته باشید مزرعه لینک گفته می شود. البته این موضوع را نباید با انجمن ها و شبکه های اجتماعی اشتباه گرفت. زیرا ماهیت این دو کاملاً متفاوت است. در چنین سایتهایی ، شما هیچگونه مبادله ای انجام نمی دهید ، بلکه فقط سایت خود را بر اساس یک استراتژی خاص لینک می کنید و دریافت هرگونه بک لینک لینک برای گوگل بسیار ارزشمند است.

آموزش ها

Link Farmآنچه باید از Link Farm بدانیدارتباط مزرعه لینک و سئو کلاه سیاهچرا نباید از مزرعه لینک استفاده کنیمچگونه مزرعه لینک بسازیمچگونه می توان فهمید که این سایت در واقع یک مزرعه لینک استمزرعه لینک Link Farmچیستمزره لینک چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *