سئو کلاه خاکستری چیست | تکنیک های سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست

تعریف کلاه خاکستری به گفته جان آندرو ، متخصص سئو: “سئو کلاه خاکستری” چیزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه نیست. ” این شامل تکنیک هایی است که اگر گوگل کاربرد آنها را تشخیص دهد ، سایت شما را جریمه خواهد کرد و افراد بیشتری از این روش ها استفاده می کنند که چندان قانون پذیر نیستند اما نمی خواهند کار غیرقانونی انجام دهند.”

اگر تکنیک های سئو کلاه خاکستری توسط متخصصان استفاده شود ، می تواند کاملاً موثر باشد. اما باید بدانید که در واقع از این روش ها برای راه رفتن در لبه آتش و پرتگاه استفاده می کنید. یک اشتباه کوچک می تواند شما را به ورطه پرتاب کند. بنابراین نمی توانید خیلی مطمئن باشید که استفاده از این تکنیک ها پاسخ کاملی به شما می دهد.
در حقیقت ، سئو کلاه خاکستری شامل تکنیک هایی است که شباهت زیادی به سئو کلاه سیاه  دارد. اما اگر به درستی استفاده شود ، می تواند در افزایش رتبه وب سایت موثر باشد.

سئو کلاه خاکستری

چرا سئو کلاه خاکستری اهمیت دارد

درک سئو کلاه خاکستری بسیار مهم است، زیرا اگر از این تکنیک ها به درستی استفاده شود. به راحتی می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد از طرف دیگر صرفه جویی در هزینه می کند. الگوریتم گوگل بسیار هوشمندانه است و همانطور که می دانید سالانه تغییرات زیادی در این الگوریتم ایجاد می شود. بعداً ممکن است برخی از تکنیک های کلاه خاکستری توسط گوگل جریمه شوند ، بنابراین کارشناس سئو باید این اطلاعات را به روز نگه دارد.

آیا باید از متدهای سئو کلاه خاکستری نیز استفاده کنیم

اگر با روش های آن آشنایی ندارید ، توصیه می کنیم که به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. زیرا گوگل بسیار حساس است و رعایت نکردن نکته کوچکی می تواند به رتبه بندی سایت شما آسیب برساند. همچنین توسط گوگل جریمه خواهید شد. قبل از استفاده از هر روشی حتماً در مورد نحوه استفاده از آن روش تحقیق کنید تا از آن اشتباه استفاده نکنید. هر تکنیک یا متدی که از خط قرمز گوگل عبور نکند ، می تواند مفید باشد.

تکنیک سئو کلاه خاکستری

تکنیک های مورد استفاده در سئو کلاه خاکستری

خرید دامین

دامنه های بسیاری وجود دارد که یا منقضی شده اند و یا قیمت آنها بسیار پایین است و محتوای مربوط به سایت شما دارند ، در واقع خط مشی آنها در همان جهت سایت شما است. شما می توانید این دامنه ها را خریداری کنید و از محتوای آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی سایت خود را در محتوای آنها پیدا کنید و به سایت خود لینک بدهید. فقط مراقب باشید که این دامنه ها قبلاً توسط گوگل جریمه نشوند. حتی می توانید مقالاتی کوتاه برای این سایتهای جدید بنویسید و سپس به سایت خود کلمات کلیدی مرتبط با لینک بدهید.

حساب های شبکه های اجتماعی جعلی درست کنید

شما چندین حساب جعلی در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید و سپس تحت این عنوان و فعالیت در آنها سعی می کنید از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینک دهید و پشتیبان گیری لینک را دریافت کنید. البته از طریق شبکه های خود نیز می توانید این کار را انجام دهید.

طراحی مجدد سایت

همیشه بر طراحی مجدد سایت تأکید می شود. کارشناسان سئو می گویند پس از چند سال لازم است سایت خود را دوباره طراحی کنید. با طراحی مجدد ، با تغییر کد و دستورات ، گوگل آن را به عنوان محتوای جدید تشخیص داده و ارزش جدیدی به آن می افزاید. البته ، نکات بسیار کوچکی وجود دارد که کار همه افراد نیست ، اما به هر حال ، سئو یک روش کلاه خاکستری است.

ایجاد کامنت

در مورد سایت های دیگر و حتی سایت خود نظر دهید و لینک را به قسمت های مختلف سایت بازگردانید. اگر به درستی استفاده شود ، می تواند موثر باشد و می توان گفت که یک کلاه خاکستری عالی سئو است. اما بعداً ممکن است گوگل لینک هایی را که در قسمت نظرات قرار داده اید جریمه کند ، به خصوص اگر صاحب آن نظرات را برای هرزنامه اعلام کند.

بک لینک دادن به سایت خود

گوگل بک لینک لینک را به شدت رد کرده است ، اما برخی از افراد تبادل لینک را با دارندگان سایت دیگر انجام می دهند. این تبادل می تواند به روش های مختلفی باشد. به عنوان مثال ، برای معرفی یکدیگر در پست ها استفاده از تکنیک برگشت لینک بسیار مهم است. ناشیانه استفاده شود ، می تواند عواقب جدی برای سایت شما به همراه داشته باشد. گوگل بسیار هوشمندتر از این است که شما می خواهید لینک را از طریق محتوا دور بزنید. همانطور که گفتیم ، سئو کلاه خاکستری مانند راه رفتن روی لبه پرتگاه است.

کلیک برروی دکمه های شبکه های اجتماعی

البته این روش تا حدودی قدیمی است. اما می توانید با کلیک بر روی محتوایی که در شبکه های اجتماعی با IP های مختلف قرار داده اید وارد سایت خود شوید. این نیز نوعی تکنیک کلاه خاکستری سئو است.

به کارگیری کلمات کلیدی فقط در عنوان

برخی افراد فقط از کلمات کلیدی اصلی در عناوین اصلی و داخلی استفاده می کنند و آن را در متن خود ذکر نمی کنند. به یاد داشته باشید که شما در حال نوشتن محتوا بر اساس اصول سئو هستید.

درست است که تاثیری نوشتن کلمه کلیدی در عنوان خیلی زیاد است، اما گوگل سریعا تشخیص می دهد که شما قصد دور زدن آن را دارید، مگر آنکه متنتان کوتاه باشد، در متن های کوتاه این روش سئو کلاه خاکستری کاملا جواب می دهد ولی نه در متن های بلند که معمولا بیش از 1000 کلمه می باشد.

قراردادن لینک در ایمیل سایت های خبری

این روش مشابه بک لینک است. اما روشی که به صاحبان آن سایت ها می پردازید تا لینک خود را به عنوان خبر در خبرنامه خود داشته باشند. این روش همچنین یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است که در صورت اشتباه می تواند بر شما تأثیر منفی بگذارد.

روش های بسیاری دیگر وجود دارد. مانند پرداخت سایت های دیگر برای قرار دادن لینک ها ، انجمن ها و دایرکتوری ها که فقط اجازه پشتیبان گیری از لینک ها را می دهند و شما باید لینک های آنها را در سایت خود قرار دهید. از تکنیک های کلاه سیاه سئو حتی می توان استفاده کرد ، فقط باید مراقب باشیم از خط قرمز گوگل عبور نکنیم. دانستن نحوه استفاده از این تکنیک ها بسیار مهم است و اگر با هیچ یک آشنا نیستید ، حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. سئو کلاه خاکستری در صورت استفاده صحیح بد نیست.

آموزش ها

Gray Hat Seoانچه باید از سئو کلاه خاکستری بدانیماهمیت سئو کلاه خاکستریتعریف سئو کلاه خاکستریتکنیک های سئو کلاه خاکستریجریمه گوگل برای سئو کلاه خاکستریچرا گوگل سایت را جریمه میکندخرید دامین برا سئو سایتسئو کلاه خاکستری چیستسوالات متداول راجب سئو کلاه خاکستریطراحی سایت برای ارتقاع سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *