میانگین درآمد فروشگاه اینترنتی در ماه چقدر است؟


همیشه پاسخ دادن به کارآفرینان در تجارت الکترونیک دشوار است وقتی می‌پرسند: درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر هست و یا چقدر می‌توانم با یک فروشگاه تجارت الکترونیک درآمد کسب کنم؟

دلیل این امر ساده است: در حالی که هیچ تضمینی برای کسب درآمد وجود ندارد، همچنین محدودیتی در میزان پولی که می‌توانید به دست آورید وجود ندارد. فرقی نمی‌کند که به دنبال کسب درآمد بیش از 10000 دلار در ماه هستید یا فقط سعی می‌کنید مقداری پول نقد اضافی برای یک روز بارانی پس انداز کنید. تا زمانی که تجارت الکترونیک خود را به طور مؤثر اداره می‌کنید، می‌توانید به اهداف مالی که برای خود تعیین می‌کنید برسید.

در این مقاله به شما خواهیم گفت میانگین درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

آیا از خرید و فروش اینترنتی در ایران استقبال می‌شود؟

خرید آنلاین امروزه بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. گزارشی از اداره سرشماری نشان داد که در سه ماهه اول سال 2022، حدود 250 میلیارد دلار برای فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک هزینه شده است. برای مقایسه، در سه ماهه دوم سال 2011، فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی 47.5 میلیارد دلار بود.

تا حدی به دلیل فناوری جدید و رو به رشد طراحی وب سایت، خرید آنلاین بسیار آسان و راحت شده است. همچنین انتخاب بیشتری نسبت به یک ویترین فروشگاه ارائه می‌کند و درها را به روی محصولات و خدماتی باز می‌کند که ممکن است در فروشگاه‌های حضوری در دسترس نباشند. همچنین طراحی سایت شرکتی نیز در این اواخر رشد چشمگیری داشته است.

تنها در ایران، تجارت الکترونیک هر سال رشد قابل توجهی داشته است و نرخ رشد آن بین 13.3 تا 15.9 درصد است. این روند در سال‌های آینده با حفظ نرخ‌های رشد دو رقمی‌ادامه خواهد یافت، به این معنی که اکنون زمان ایده‌آلی برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک و بهره‌برداری از موج رشد این تحول تجاری است.

میانگین درآمد فروشگاه اینترنتی در ایران

فروشگاه های فیزیکی بدون حضور آنلاین دیگر موفق نیستند. فرآیند خرید مصرف کننده تغییر کرده است و امروزه اولین قدم همیشه انجام یک تحقیق آنلاین است. به این ترتیب، شرکت هایی که بهترین حضور آنلاین را دارند – و به ویژه آنهایی که فرصت خرید مستقیم از طریق اینترنت و طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می‌دهند – آنهایی هستند که مصرف کنندگان را در زمانی که بیشترین علاقه و استقبال را دارند جلب می‌کنند.

اینها کسانی هستند که وب‌سایت‌هایشان برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند، می‌دانند چگونه روی بازاریابی دیجیتال شرط‌بندی کنند و می‌دانند که هرچه تجربه کاربر بهتر باشد، کاربران بیشتر وسوسه می‌شوند که محصولاتشان را از آنها به جای رقبایشان بخرند.

جایگاه شما می‌تواند تأثیر زیادی بر میزان سودآوری فروشگاه آنلاین شما داشته باشد. به عنوان مثال، اگر محصولاتی را بفروشید که تقاضای بالایی دارند، به احتمال زیاد شاهد فروش و سود زیادی خواهید بود. از سوی دیگر، اگر یک بازار بسیار کوچک یا خاص را هدف قرار دهید، ممکن است فروش کمتری داشته باشید.

از نظر خود جایگاه‌ها، میانگین ارزش سفارش از خرده‌فروشی‌های چند برند در جولای 2022 124 دلار بود. سودآورترین بازار جواهرات بود که بالاترین میانگین سفارش 204 دلار بود. کمترین سود خانه و مبلمان با میانگین سفارش 63 دلار بود.

هنگامی‌که شما به صورت آنلاین فروش می‌کنید، پلت فرم تجارت الکترونیکی شما می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد شما داشته باشد. پلتفرم مناسب، یافتن و خرید محصولات شما را برای مشتریان آسان می‌کند، در حالی که پلتفرم نامناسب می‌تواند مانع فروش شود و منجر به از دست رفتن درآمد شود.

یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک Shopify است. متوسط درآمد هر مشتری برای وب‌سایت‌های مبتنی بر Shopify 89 دلار است که 10 درصد برتر بیش از 328 دلار درآمد دارند.

علاوه بر آن، ایمیل اغلب به عنوان یک کانال بازاریابی مهم نادیده گرفته می‌شود، اما این پلت فرمی‌است که افراد همیشه وارد آن می‌شوند و آن را بررسی می‌کنند. علاوه بر این، ایمیل مارکتینگ می‌تواند به ازای هر 1 دلار خرج شده، تا 32 دلار بازده سرمایه گذاری کند، که بسیار بالاتر از PPC

4 حقیقت راجع به راه اندازی آنلاین شاپ

1- راحتی

بزرگترین مزیت خرید اینترنتی راحتی آن است. از طریق فضای دیجیتال، می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید از خانه خود خریداری کنید. از آنجایی که فروشگاه‌های آنلاین 24 ساعته باز هستند و از هر نقطه‌ای با دسترسی به اینترنت قابل دسترسی هستند، صرف نظر از اینکه چقدر مشغله دارید، به راحتی می‌توانید خرید آنلاین را در زندگی خود جای دهید.

2- دسترسی آسان به اطلاعات

هنگام خرید آنلاین، اغلب جزئیات بیشتری در مورد محصولات یک کسب و کار نسبت به فروشگاه های فیزیکی پیدا می‌کنید. به جای صحبت حضوری با یک یا دو نفر از همکاران فروش، می‌توانید توضیحات محصول، توصیه‌های محصولات مشابه، و نظرات سایر خریداران آنلاین را مطالعه کنید که ممکن است به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر برای خرید کمک کند.

3- انتخاب بزرگتر

از آنجایی که محصولات آنلاین در فضای دیجیتال هستند، خرده‌فروشان آنلاین محدود به قفسه‌ها نیستند و اغلب دارای موجودی بیشتری با انتخاب گسترده‌تری از محصولات هستند.

همچنین، خرید آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که هر چیزی را از هر خرده فروشی، صرف نظر از اینکه در کجا قرار دارید، خریداری کنید. برای مثال، اگر به دنبال یک لامپ جدید هستید، گزینه‌های بیشتری نسبت به زمانی که فقط از فروشگاه‌های منطقه خود خرید می‌کردید، در دسترس خواهید داشت.

4- دسترسی بیشتر از طریق اینترنت و موبایل

فروشگاه های فیزیکی همیشه توسط یک عامل محدود می‌شوند: حضور جغرافیایی آنها. اگر مشتریان بالقوه شما فقط با مراجعه به فروشگاه شما کسب و کار شما را پیدا کنند، دامنه شما همیشه محدود خواهد بود.

با یک فروشگاه آنلاین، همین اتفاق نمی‌افتد – هر کاربری می‌تواند به فروشگاه شما در اینترنت مراجعه کند و خرید کند، صرف نظر از اینکه در کجا است، به این معنی که در مقایسه با حضور فیزیکی، دامنه بسیار گسترده است.

علاوه بر این، تأثیر تلفن همراه وجود دارد یعنی حضور مداوم دستگاه های تلفن همراه، به ویژه تلفن های هوشمند. با دسترسی تقریباً نامحدود در هر مکان یا هر موقعیتی، کاربران فرصت‌های خرید بیشتری دارند و موبایل به طور استثنایی برای ایجاد انگیزه در کاربران برای یافتن آنچه دقیقاً در زمان نیاز به آن نیاز دارند، طراحی شده است.

با یک وب‌سایت تجارت الکترونیک که برای دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است، این بدان معناست که در هر ثانیه از روز یک کاربر جدید می‌تواند کسب‌وکار شما را پیدا کند و خرید خود را ادامه دهد. چرا منتظر بمانید تا مشتریان جدید کسب و کار شما را در خیابان کشف کنند، در حالی که همیشه می‌تواند دقیقاً در لحظه ای که محصولات شما مورد نیاز است حضور داشته باشد؟

نتیجه گیری

این یک نکته کلیدی است – هر چه انتقال اجتناب ناپذیر خود را به دنیای دیجیتال سازگارتر به تعویق بیندازید، رقبای شما سریعتر می‌توانند جلوتر رفته و در جایگاه اول منطقه شما قرار گیرند، هر چه زودتر مشتریان خود را به دست آورید، زودتر می‌توانید وفاداری خود را به دست آورید و موقعیت قوی تری ایجاد کنید. و البته، اگر خود را تطبیق ندهید، نمی‌توانید از رقبایی که به صورت آنلاین گسترش می‌یابند زنده بمانید.

آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *