پست مهمان در سئو به چه معناست

پست مهمان در سئو به چه معناست

5/5 - (1 امتیاز)

پست مهمان در سئو به چه معناست

پست مهمان در سئو به چه معناست راهی برای تعامل با پست وبلاگ شخص دیگر ، ایجاد روابط ، قرار گرفتن در معرض ، کسب اعتبار و لینک ها است. با هاریکا سئو همراه باشید .

لینک ها عامل اصلی در رتبه بندی گوگل هستند. در سئو ، پست مهمان فرصت مناسبی را برای دریافت لینک از وب سایت دیگر برای بهبود سئو و همچنین مزایای بازاریابی و برندسازی شما یا نام تجاری شما فراهم می کند.

پست مهمان از طریق یک پست با میزبان وبلاگ ارتباط برقرار می کند. علاوه بر این ، پست مهمان مخاطبان بیشتری را برای ارتباط ، دید و اعتبار بیشتر ایجاد می کند.

این مفهوم ساده است: شما مطابق با الزامات یک وبلاگ نویس خاص مقاله ای بنویسید ، او آن را در سایت خود منتشر می کند و در عوض ، معمولاً در انتهای مقاله ، یک لینک پشتیبان نشان میدهد.

وبلاگ نویسان همیشه علاقه مند به انتشار مطالب با کیفیت بالا در وبلاگ های خود هستند. محتوایی که می تواند برای جذب خوانندگان جدید و همچنین اشتراک گذاری با مخاطبان فعلی مورد استفاده قرار گیرد. پست مهمان یک راه حل برد-برد برای نویسنده و وبلاگ میزبان است. جایی که میزبان با محتوای جذاب مخاطب فعلی را راضی کرده و در آینده مخاطبان بیشتری را به خود جلب می کند و از طرف دیگر نویسنده با دریافت بک لینک ، یعنی شناخت بین کاربران ، ترافیک و در نهایت رتبه بهتر در موتورهای جستجو به اهداف سئو می رسد.

آیا پست مهمان برای سئو و ساخت لینک خوب است

آیا پست مهمان برای سئو و ساخت لینک خوب است

به طور خلاصه ، بله. اما مانند هر روش دیگری ، می توان از پست های مهمان سوء استفاده کرد. در سال 2014 ، مت کاتس ، مدیر وب اسپم گوگل ، در مقاله ای تحت عنوان “سقوط پست های مهمان” نوشت که پست های مهمان به دلیل هرزنامه و سوء استفاده دیگر موثر نیست. اما با وجود این ادعا ، پست های مهمان هنوز یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی آنلاین هستند. و امروز ، حتی پس از چند سال ، ارسال مهمان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد بک لینک است.

در این مقاله ، من اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه استفاده صحیح از ارسال مهمان و به حداقل رساندن خطرات آن را با شما به اشتراک می گذارم.

آیا پست مهمان برای وب سایت یا وبلاگ شما مفید است

باز هم ، به طور خلاصه ، پاسخ مثبت است. هنگامی که یک وبلاگ نویس مایل است زمان خود را صرف ویرایش و مرتب سازی پست های نویسنده دیگر کند ، محتوای با کیفیت که برای مخاطب ارزشمند است ایده آل است.

یکی از مهمترین قسمتهای ویرایش مقاله از منابع خارجی ، مرور لینک های درون آن مقاله است. یک پست مهمان نباید حاوی لینک های دیگری به جز لینک های تحریریه باشد. یک پست می تواند یک یا چند لینک در هر پاراگراف داشته باشد ، اما این لینک ها فقط برای بهبود کیفیت متن و اطلاعات مرجع است و این به خودی خود روش خوبی برای استفاده در هر پست ، داخلی و خارجی است.

خوب ، برای پیروی از قوانین در این زمینه ، مطمئن شوید که لینک ها به وب سایت های با کیفیت و محتوای مفید لینک خورده اند.

چطور یک وب سایت برای پذیرش پست مهمان پیدا کنیم؟

در کل دو راه برای پیدا کردن یک وب سایت یا وبلاگ برای این هدف وجود دارد:

  • جستجو و اکتشاف در وب (جستجو با Google، رسانه های اجتماعی و غیره)
  • از وب سایت هایی استفاده کنید که ناشران و وبلاگ نویسان را به هم متصل می کنند.

البته شاید راه دوم خیلی کارا نباشد. بسیاری از اعضای این سایت ها وبلاگ های جوان و تازه کار هستند. یا تبادل به شکل مطلوب صورت نمی گیرد. اما با این حال شانسی برای تبادل موفق وجود دارد، تنها باید صبور باشد و جستجو کنید.

اما شانس خوبی برای یافتن پست مهمان از طریق روش اول وجود دارد که در ادامه توضیح می دهم:

 جستجو برای وبلاگ های برتر

اولین قدم برای کشف یک وب سایت خوب ساده است: جستجوی عبارت وبلاگ های برتر به اضافه نام صنعت مورد نظر شما. تمام وبلاگ ها و وب سایت ها را در نتیجه جستجو بررسی کنید. بدون شک تعداد زیادی وبلاگ با کیفیت پیدا می کنید اما معمولا تعداد کمی از آنها پست میهمان قبول می کنند.

جستجوی حرفه ایی

گوگل رشته یا عبارت های زیادی برای یافتن مطالب دارد. شاید لازم باشد شما چند عبارت را با هم ترکیب کنید. مثلا دو عبارت “وبلاگ نویسی” را با “برای ما بنویسید” را ترکیب کنید. این نوع جستجو صفحاتی را برای شما نمایش می دهد که دقیقا حاوی هر دوی این عبارات است. جستجوی اینترنتی پر از تکنیک و روش است و نتیجه بخشی این روش ها تنها به خلاقیت شما بستگی دارد.

دنبال کردن کمپانی ها و وبلاگ نویسان

یکی از راه های عالی برای پیدا کردن پست مهمان، دنبال کردن افرادی است که در این زمینه به طور مداوم فعالیت دارند و پست های با کیفیت در زمینه صنعت مورد نظر شما را تولید می کنند.

بیشتر افراد و شرکت ها پست های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. شما خود می توانید با برخوردن به این پست ها در شبکه های اجتماعی لیستی از این افراد و کمپانی ها را درست کنید. سپس می توانید از نام این شرکت ها و افراد در جستجوی گوگل سود ببرید تا ببینید این افراد در چه محل های دیگری پست ارائه کرده اند. این روش به حدی به شما ایده و جایگاه می دهد که احتمالا برای مدتی سر شما شلوغ باشد.

تعداد کلمه کلیدی در لینک مجاز

بعضی ها پست مهمان دوست ندارند

وب سایت هایی که هزینه ارسال پست مهمان را ندارند ، معمولاً علاقه ای به همکاری با منابع خارجی ندارند. البته این بستگی به صنعت و موضوع فعالیت نیز دارد ، اما به طور کلی باید انتظار تعداد کمی از پاسخ های مثبت را داشته باشید. وبلاگهای خوب دائماً ایمیل و درخواست پست مهمان دریافت می کنند به حدی که حتی فرصت پاسخگویی به آنها را ندارند ، چه برسد به وبلاگهایی که اصلاً پست مهمان ندارند.

پس چرا برخی وب سایت ها پست مهمان را نمی پذیرند؟ پاسخ ساده است ، این روش توسط برخی از افراد به اسپم تبدیل شده است. پست هایی که به خوانندگان اهمیتی نمی دهند و محتوای با کیفیت پایین تولید می کنند و تنها بر دریافت لینک تمرکز می کنند.

همه وبلاگ ها و وب سایت ها دارای خوانندگان واقعی هستند که به کیفیت محتوای ارائه شده اهمیت می دهند. بنابراین ، پس از دریافت مقدار زیادی محتوای بی کیفیت ، وبلاگ نویسان از مرور آنها خسته شده و دیگر پست مهمان را نمی پذیرند.

بدانید که وبلاگ نویسان افراد شلوغی هستند ، بنابراین انتظار نداشته باشید که آنها به ایمیل های طولانی پاسخ دهند. سعی کنید درخواست های خود را تا حد ممکن دقیق و مختصر بنویسید ، خود را معرفی کنید و از همه مهمتر ، کیفیت و خدماتی را که می توانید در قبال این پست به آنها ارائه دهید ، به وضوح بیان کنید.

نکته دیگر این است که علایق و موضوعات مدیر وبلاگ یا وبلاگ را بشناسید و پیشنهاد خود را در مورد آن بنویسید. توضیح دهید که چرا موضوع شما ارزشمند است ، حجم و ویژگی های منحصر به فرد آن چیست. از آنجا که اکثر وبلاگ نویسان از موضوعات پیش پا افتاده و تکراری ارائه شده در وب سایت های دیگر خسته شده اند ، آنها نیز مانند مخاطبان به دنبال محتوای خاص ، با کیفیت و منحصر به فرد هستند.

چه تعداد کلمه کلیدی در لینک مجاز به استفاده است

اول از همه بگویم که کسی نمی داند، چون گوگل هیچ گاه جزییات الگوریتم هایش را فاش نمی کند و ما تنها اصول کلی آنها را می دانیم. تقریبا هیچ کارشناس سئویی نمی تواند فرمول دقیقی از عبارات لینک انکر تست برای رتبه بهتر را ارائه دهد. اما برای ماندن در حاشیه امن، گفته می شود که نباید این عدد بیش از 20 در صد در تمام لینک ها باشد.

نکته: برای افزایش کارایی انکر تست بهتر است پیش از آن پروفایل وب سایت خود را از این لحاظ آنالیز کنید. با این کار شما می توانید پروفایل خود را تنوع دهید، بدون اینکه حالت غیر طبیعی از تراکم لینک ایجاد کنید.

آموزش ها

پذیرش پست مهمان در یک سایتپست مهمان برای سئو و ساخت لینک خوبپست مهمان برای وب سایت یا وبلاگتعداد کلمه کلیدی در لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *