گوگل پلاس – تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت

گوگل پلاس | تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت سایت

تاثیر گوگل پلاس بر سئو وب سایت

مطمئناً همه کاربران و مدیران وب با اختراع جدید گوگل به نام Google Plus One یا Google +1 آشنایی دارند و اگر آشنا نیستند ، حداقل مشاهده کرده اند که در سایت های دیگر دکمه 1+ وجود دارد که در زیر نوشته شده است ” ما آن را در گوگل محبوب می کنیم “! بسیاری از دوستان می پرسیدند این علامت چیست یا چگونه بر سئو تاثیر می گذارد و بسیاری از سوالات دیگر که ذهن ما را مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم گوگل پلاس و ویژگی گوگل پلاس و تاثیر گوگل پلاس بر سئو وب سایت دارد را توضیح دهیم. سئو کار تضمینی شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت مینمایید.

گوگل پلاس چیست

گوگل پلاس چیست؟

گوگل پلاس ، گوگل یک شبکه اجتماعی تحت گوگل است که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود ؛ می توان آن را در سایر شبکه های اجتماعی مانند youtubegmail و برنامه های پشتیبانی شده توسط سیستم عامل اندروید استفاده کرد و این باعث افزایش تعداد کاربران شبکه گوگل پلاس به 2.2 میلیارد نفر ثبت شده امروز و بیش از 111 میلیون نفر شده است. یک کاربر فعال شبکه اجتماعی گوگل پلاس ، که با نام G+ نیز شناخته می شود ، برای به اشتراک گذاشتن عکس و متن و لینک استفاده می شود. از آنجا که محبوبیت شما در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به معنای محبوبیت شما در گوگل است ؛ می توانید از این پلتفرم به عنوان یک ابزار موثر در بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید.

ویژگی گوگل پلاس و سئو

ویژگی های گوگل پلاس چیست؟

ویژگی های گوگل پلاس چیست؟ در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و غیره ، مخاطب باید به طور مستقیم با آن شبکه در ارتباط باشد تا بتواند به قول معروف توانایی لایک یا نظر دادن را داشته باشد. گوگل پلاس ، با طیف گسترده ای که دارد ، می تواند از ابزارهای مختلف (مانند یوتیوب و نظر مستقیم هنگام جستجو) برای افزایش نرخ اشتراک استفاده کند ، بنابراین نیازی به ورود به سایت یا برنامه برای شرکت در این شبکه اجتماعی ندارید. تبدیل شود. می توانید این کار را با افزونه ها نیز انجام دهید. استفاده صحیح از این ابزار می تواند به سایر کاربران گوگل پلاس کمک کند تا شما را راحتتر بیابند و در نتیجه ترافیک سایت شما افزایش یافته و وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. همچنین می توانید حساب گوگل پلاس خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید و آنها را مشتری دائمی محتوا و خدمات خود کنید. ویژگی های کلی گوگل پلاس برای یک کاربر معمولی شامل موارد زیر است:

  • اشتراک گذاری متن به همراه عکس و ویدئو
  • ساخت فهرست چند گزینه ای برای نظر سنجی از کاربران
  •  استفاده از چند عکس در یک پست
  •  اضافه نمودن لینک در هر پست (به تعداد دلخواه)
  • استفاده از # برای مشخص نمودن کلمات کلیدی (افزایش نمایش پست)
  • اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی خود برای دوستان
  • محدود نمودن پست ها برای ممانعت از گذاشتن نظر (Comments)
  • محدود نمودن پست ها از نظر اشتراک گذاری مجدد توسط دیگر کاربران (Reshare )
  • محیط کاربری زیبا و دسترسی آسان به همه منوها
  • تشخیص فوق العاده هوشمند و قوی اسپمر ها
  • ساخت انجمن بدون محدودیت با قابلیت های کاربری (Community)
  • ساخت مجموعه اثار (Collection) برای اهداف متمرکز
  • گذاشتن لینک و عکس در بخش نظرات هر پست
  • حلقه بندی های کاربردی برای مدیریت دوستان و خانواده
  • اشتراک گذاری Public و Private مطالب برای یک شخص یا انجمن خاص

گوگل پلاس چگونه به بهبود سئو سایت شما کمک می کند

گوگل پلاس چگونه به بهبود سئو سایت شما کمک می کند؟

کارشناسان وب و کارشناسان رسانه های اجتماعی معتقدند که آینده سئو سیگنال های اجتماعی خواهد بود. بنابراین انتظار می رود که سیگنال های اجتماعی جایگزین لینک شوند. همه این تغییرات ناشی از رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی است.

اگر با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک کار کرده اید ، قبلاً متوجه شده اید که یکی از راه هایی که محتوای تولید شده توسط سایر کاربران به شما می رسد ، کشف علایق مشترک بین شما و دنبال کنندگان یا دوستان شما است. متداول ترین روش برای جذب مخاطب در گوگل پلاس این است که 1+ کنید (نگران نباشید ، 1+ تقریباً مانند دوست داشتن است ، اما به زبان گوگل پلاس). فرض کنید شما یکی از پیروان من در Google+ هستید. اکنون اگر چیزی مشابه جستجو می کنید ، محتوای مورد تأیید من در نتایج جستجوی شما اولویت بندی می شود.

افزایش تعداد فالوورهای شما در گوگل پلاس سئوی شما را بیشتر می کند و علاوه بر فالوورهای شما ، در نتایج جستجوی افرادی که حساب گوگل پلاس ندارند بهتر ظاهر می شوید. می توانید از مخاطبان خود در سایر شبکه های اجتماعی بخواهید که شما را در گوگل پلاس دنبال کنند. همچنین ، برای افزایش نمایش محتوا ، می توانید ایمیل شخصی یا حساب گوگل پلاس خود را در انتهای محتوا قرار دهید ، در نتیجه محتوای دست اول خود را به طرفداران ، مخاطبان و مشتریان دائمی خود تحویل دهید. همچنین می توانید در پایان هر مقاله از مخاطبان خود بخواهید تا با کلیک روی گزینه 1+ به افزایش رتبه مقاله خود کمک کنند.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید کیفیت حساب گوگل پلاس شما است. کاملاً واضح است که اگر محتوای خوبی منتشر می کنید ، یک بیوگرافی کامل و خوب نوشته اید ، از عکس های مناسب و با کیفیت استفاده می کنید و محتوایی که از طریق گوگل پلاس به مخاطبان شما می رسد ، خوشایند ، به روز و با کیفیت ، کیفیت یا رتبه است از حساب خود را افزایش دهید و در نتیجه به سایت سئو خود کمک کنید.

همچنین بخش نظرات مورد استفاده در وب سایت شما می تواند افزونه ای از حساب گوگل پلاس شما باشد. این میزان تعامل شما را افزایش می دهد.

نکته جالب دیگر در مورد استفاده از گوگل پلاس این است که می توانید با دنبال کردن افراد مشهور در زمینه کاری خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به منابعی دسترسی پیدا کنید که افراد از آنها استفاده می کنند. این نیز می تواند در پیشبرد و تسریع جستجوی خود مفید باشد.

سخن آخر

تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت  به عنوان یک شبکه اجتماعی هوشمند با نرخ رشد بالا در سال های اخیر شناخته می شود ، همچنین داشتن قابلیت های بالایی مانند قابلیت همگام سازی با وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی می تواند تأثیر به سزایی در بهینه سازی سئو سایت شما داشته باشد. برخلاف فیس بوک ، این شبکه اجتماعی تبلیغاتی ندارد. با وجود همه این مزایای قابل توجه ، متأسفانه این شبکه اجتماعی از ژوئیه 1990 دور از دسترس فیلتر شده است. با این حال ، اگر می خواهید کسب و کار خود را با بهبود سئوی وب سایت توسعه دهید ، می توانید از کانال هایی مانند یوتیوب استفاده کنید و با افزایش فالوورهای خود در این شبکه اجتماعی ، به بهبود سئوی وب سایت خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که داشتن حساب در این شبکه اجتماعی ، حتی در این شرایط (هدف از موقعیت ، افزایش فیلتر برنامه ها و پلتفرم های مختلف است) و داشتن یک حساب کاربری در گوگل پلاس می تواند کمک زیادی به پیشبرد اهداف شما کند.

آموزش

بهبود سئو با استفاده از گوگل پلاسبهبود سئوی وب سایتتاثیر گوگل پلاس بر سئوکارشناسان رسانه های اجتماعیکیفیت حساب گوگل پلاسگوگل پلاس | تاثیر گوگل پلاس بر سئو سایت سایتگوگل پلاس چیستویژگی گوگل پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *