5 ترند برتر بازاریابی محتوا سال2021
در این مقاله ، ما می خواهیم 5 روند اصلی بازاریابی محتوا در سال 2021 را معرفی کنیم. بسیار مهم است که استراتژی بازاریابی محتوای خود را به طور مداوم توسعه دهید. در یک سال گذشته ، به دلیل پیشرفت ویروس کرونا و جهش های اخیر این ویروس ، نیاز به توسعه و همچنین تغییرات رو به رشد است. سئو تضمینی سایت از شما دعوت میکنه با ما در ادامه همراه باشید.
1- رشد در رقابت با سایرین
سال گذشته ، با شیوع ویروس کرونا ، یک مسئله ساده و حقیقت تقریباً برای همه مشاغل روشن شد:
اگر آنلاین نیستید ، دیگر وجود ندارید!
این روزها بیشتر فروش ها به صورت آنلاین انجام می شود و هیچ دلیلی برای تغییر به این زودی ها وجود ندارد. با سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر در بازاریابی آنلاین ، رقابت به طور حتم در حال افزایش است. این روزها همه شما مجبور به صرف وقت و هزینه بیشتری هستید تا به مطالب خود توجه کنید.
نکته جالب در مورد بازاریابی محتوا این است که خلاقیت و انعطاف پذیری می تواند بودجه های هنگفتی را به خود جلب کند و تغییری نخواهد کرد!
محتوا بخشی از سیر جذب مخاطب
با وجود این واقعیت که تعداد بیشتری از مردم در خانه هستند و برای ارتباط با جهان مجبور به استفاده از فناوری هستند. بدیهی است که محتوای دیجیتالی به بخشی مهم از فرآیند خرید تبدیل می شود. مصرف کنندگان امروز (و سال آینده) تحت وب هستند و فارغ از سن ، از فناوری بیشتری استفاده می کنند. آنها انتظار پاسخ سریع دارند.
مصرف کنندگان معمولاً برای رفع نیازهای فوری به فناوری روی می آورند. گوگل ادعا می کند که بیش از 90٪ کاربران آنها هنگام کار از دستگاه های کمکی استفاده می کنند. محتوای شما نیازهای فوری را برآورده می کند و به راحتی می توانید پاسخ ها را پیدا کنید.
ابزارهایی مانند Text Optimizer به ایجاد محتوا در قالب مشکلات / سوالات + راه حل / پاسخ کمک می کنند و به شما امکان می دهند سوالات معروف مربوط به هر موضوعی را حل کنید.
علاوه بر این ، ابتدا بگویید “تلفن همراه”. داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل دیگر کافی نیست. برای خدمات بهتر مشتری ، شما به ویژگی های تلفن همراه بیشتری نیاز دارید. نمونه هایی از دارایی های تلفن همراه برای سرمایه گذاری شامل برنامه های تلفن همراه و بازاریابی موبایل در بازی است. اما حتی اگر بودجه کافی برای دارایی های مستقل ندارید.
می توانید گام های کوچکتری در جهت کشف و بهینه سازی نام تجاری سازگار با موبایل بردارید:
- فرم های CTA تلفن همراه را ایجاد کنید (مثال ساده).
- قیف های سریعتر و بدون دردسر ایجاد کنید و گزینه های “اکنون بخرید” را به یک کلیک تبدیل کنید
- برای جستجوهای محلی بهینه شوید. فراموش نکنیم که “نزدیک من” یکی از محبوب ترین سوالات جستجو برای کاربران تلفن همراه است. سرمایه
- گذاری در مدیریت کارآمد لیست های مشاغل محلی خود یکی از موثرترین راه های کشف از طریق جستجوی تلفن همراه است.
- برای ادغام ویژگی ها به منظور افزایش تجربه استفاده از تلفن همراه خود ، از افزونه های شخص ثالث استفاده کنید. به عنوان مثال می توان به
- یکپارچه سازی کامل خودکار برای موتورهای جستجو در سایت خود (برای کشف سریعتر محصول) ، گزینه های سریعتر انتخاب تلفن همراه و موارد دیگر اشاره کرد.
- به عنوان مثال می توان به یکپارچه سازی کاملاً خودکار موتور جستجو در سایت خود ، گزینه های سریعتر انتخاب تلفن همراه و موارد دیگر اشاره کرد.
بازاریابی مجدد محتوا ایده ای خوب (شخصی سازی محتوا)
فرم های CTA تلفن همراه را ایجاد کنید (مثال ساده).
قیف های سریعتر و بدون دردسر ایجاد کنید و گزینه های “اکنون بخرید” را به یک کلیک تبدیل کنید
با سخت و دشوارتر شدن رقابت ، جذب خریداران پیچیده تر می شود. تولید واقعی محتوای شما آسان نخواهد بود. بیشتر خوانندگان سایت شما می آیند ، پاسخ آنها را پیدا می کنند و به وظایف خود ادامه می دهند. اینجاست که شخصی سازی محتوا محور مفید است.
شخصی سازی محتوا محور چیست؟
شخصی سازی محتوا محور تشویق کاربران سایت شما به به ادامه کارهایی است که در ابتدا بابت ان وارد سایت شدند. بجای خارج شدن از آن.
Finteza یکی از ابزارهای پیشرفته است که به شما امکان می دهد تجارب شخصی سازی شده را برای سایت خود ایجاد کنید و کاربران را درگیر آنها کنید تا بیشتر درگیر آنها شوند. به طور خاص ، شما می توانید CTA های سایت خود را بر اساس سفر مرور گذشته خود از طریق سایت خود ، برای هر کاربر بازگشتی هدف قرار دهید.
استفاده از محتوا های ویدیویی
از آنجا که جلسات حضوری و کنفرانس ها عمدتاً غیرممکن است ، پخش ویدئو از سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
تقریباً هر برندی که امسال میزبان یک رویداد مجازی یا کنفرانس آنلاین بوده است. پخش جریانی ویدئو به روشی موثر برای درگیر کردن افراد با نفوذ ، تولید راهنما و حتی ایجاد جریان درآمد اضافی تبدیل شده است. و مهمتر از همه ، اجرای آن بسیار آسان شده است.
به همه معلمانی که به طور ناگهانی در Google Meets متخصص می شوند و همه کارمندان از راه دور که چاره ای جز تشخیص جلسات بزرگنمایی ندارند ، فکر کنید. پخش ویدئو به یک هنجار جدید برای تولیدکنندگان محتوا و مصرف کنندگان تبدیل شده است.
بازاریابی چند کاناله مهمتر از همیشه
سرانجام ، حضور در همه جا بیش از هر زمان دیگری مهم است. زیرا مصرف کنندگان به سرعت با فناوری جدید سازگار می شوند و کانال های جدید را کاوش می کنند.برندها نیز باید همگام شوند!
خوشبختانه ، ابزارهای بازاریابی متقابل زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوا را در چندین سیستم عامل منتشر کنید. همه چیز را تحت نظر داشته باشید. اینها شامل Cyfe ، Agorapulse ، Paper.li و غیره هستند.
از طرف دیگر، هرچه کانال های بیشتری در برنامه بازاریابی خود بگنجانید ، اطلاعات جمعیتی بیشتری را یاد خواهید گرفت.
- امکان دسترسی به داده های بیشتر
- به شما امکان می دهد سفرهای متنوع خریدار را تجزیه و تحلیل کنید.
- شما را مجبور می کند که منظمتر شوید و یاد بگیرید که کارهای بیشتری را حس کنید.