بهینه سازی موتور جستجو


بهینه سازی موتور جستجو

برای بهینه سازی موتور جستجو خود ، بازدید بیشتر و بهبود رتبه وب سایت خود ، فقط این نکات ساده بهینه سازی را دنبال کنید ، پیشرفت خود را به زودی مشاهده خواهید کرد.شرکت هاریکا سئو بهترین سئو سایت تضمینی در کشور و بهترین تولید محتوا برای سایت شما میباشد.

1_محتوای عالی

محتوای عالی پست های با کیفیت بالا ، محتوای تازه و منحصر به فرد مربوط به مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید. از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید که وب سایت شما را به موتورهای جستجو پیوند می دهد. اما فراموش نکنید که مطالب خود را ، نه به بازدید کنندگان ، بلکه به موتورهای جستجو ارسال کنید! بنابراین فقط مطالب خود را با کلمات کلیدی پر نکنید ، بلکه مطمئن شوید که مطالب سرگرم کننده هستند و سعی کنید از موضوعات خسته کننده خودداری کنید.

2_برچسب عنوان صفحه (Page Title Tag)

در برچسب عنوان صفحه حالت ایده آل، عنوان صفحه شما باید کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی در آغاز تگ داشته باشد و نباید از66 حرف تجاوز کنند

3_برچسب های هدر (Header Tags)

عنکبوت های موتور جستجو به کلمات مورد استفاده در برچسب های هدر عنوان بسیار توجه می کنند و نیازی نیست که یک کلمه کلیدی در برچسب های عنوان داشته باشید ، اما این برچسب ها به سادگی باید موضوع اصلی صفحه شما را توصیف کنند. بنابراین در این مورد هوشمند باشید.

4_لینک

لینک بین صفحات وب خود پیوندهای داخلی ایجاد کنید. این نه تنها موتور جستجو را بهینه می کند ، بلکه به خوانندگان وب سایت شما کمک می کند تا اطلاعات مفید دیگر را در وب سایت شما پیدا کنند. همه صفحات را به هم پیوند ندهید ، موضوع صفحه باید مربوط به پیوند باشد! تمام پیوندهای داخلی باید عملکرد Follow را داشته باشند تا عنکبوت های موتور جستجو بتوانند صفحات شما را آسان تر کنند.

5_تصاویر

بهترین راه برای بهینه سازی موتور جستجوی تصاویر استفاده از متن جایگزین است. متون Alt به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که این تصویر چیست. همچنین مطمئن شوید که فایل تصویری شما تا حد ممکن کوچک است. برای بهینه سازی اندازه تصویر می توانید از ابزارهای رایگان استفاده کنید

آموزش

بهینه سازیتصاویرسئوسئو سایتلینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *