سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه

سئو  کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از روش ها و تکنیک های غیرقانونی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. در واقع روش هایی است که از قوانین گوگل پیروی نمی کنند.

روش سئو کلاه سیاه دقیقاً برعکس روش سئو کلاه سفید است. در هر دو روش هدف بهینه سازی سایت است با این تفاوت که در روش اول بدون در نظر گرفتن قوانین و در روش دوم با رعایت قوانین بهینه سازی را انجام می دهیم. در روش سئو کلاه سیاه نیازی به انتظار طولانی برای رسیدن به هدف نداریم و علاوه بر گذشت زمان ، هزینه های این روش نیز کاهش می یابد. البته این روش نتیجه پایداری ندارد و هر لحظه ممکن است سایت توسط الگوریتم های گوگل جریمه شود و در نتیجه سایت شما اعتبار خود را از دست داده و از صفحه نتایج جستجو حذف می شود.

ترفند سئو کلاه سیاه

ترفندهای سئو کلاه سیاه

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی

همانطور که می دانید ، استفاده از کلمات کلیدی یکی از عواملی است که گوگل هنگام امتیاز دهی به آن توجه می کند. این امر باعث شده تا وبلاگ نویسان برای کسب امتیاز بیشتر ، از این کلمات در مقاله های خودبیش از حد استفاده کنند. بعداً ، گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را برای مبارزه با معناشناسی و مترادف برای مقابله با این نوع مشکلات معرفی کرد. این الگوریتم وب سایت ها و صفحاتی را که محتوای بی کیفیت و کلمات کلیدی زیادی دارند مجازات می کند.

به جای استفاده زیاد از کلمات کلیدی ، می توانید از مترادف آنها استفاده کنید یا از کلمات کلیدی Long Tail استفاده کنید.

مخفی‌‌کاری Cloaking

به این ترتیب متنی که می نویسید برای کاربران قابل مشاهده نیست و فقط موتورهای جستجو می توانند آن را مشاهده کنند. شرکت هاریکا سئو , در زمینه سئو تضمینی سایت در خدمت شماست

محتوای کپی شده

به این ترتیب ، شما از محتوای سایت ها و صفحات دیگر کپی می کنید. اما باید بدانید که با این کار ، نه تنها توسط الگوریتم های گوگل جریمه می شوید ، بلکه باعث می شود اعتبار و هویت سایت شما زیر سوال برود.

کامنت‌‌های اسپم

یکی دیگر از تکنیک‌‌های سئو کلاه سیاه گذاشتن کامنت اسپم در سایت‌‌های دیگر است. به این شکل که شما لینک‌‌های سایت خود را زیر پست‌‌های سایت‌‌های دیگر می‌‌گذارید که از نظر محتوا و موضوع هیچ ارتباطی با آن سایت ندارند.

صفحات دروازه‌‌ای

ایجاد Doorway Pages یکی دیگر از کلاهبرداری های سیاه سئو است. در واقع ، این صفحات از نظر محتوا ارزشمند نیستند ، آنها فقط پلی هستند که کاربر از طریق آن در حال چرخش بر روی صفحات وب است در حالی که به نتیجه مطلوب نمی رسد.

خرید بک لینک

خرید بک لینک ارزان ، یکی از بدترین تکنیک‌‌های سئو کلاه سیاه است. اگرچه این روش ریسک بالایی دارد ، اما یکی از روشهایی است که هنوز هم مدیران وب استفاده می کنند. در این روش لینک مورد نظر خود را به سایتی می دهید و برای آن هزینه ماهانه یا دائمی پرداخت می کنید.

بازنویسی مقالات

این روش همان روش کپی است ، با این تفاوت که شما سعی می کنید با تغییر جمله مقاله و ثبت مقاله جدید ، گوگل را فریب دهید.

محتوای نامرئی

در این روش کلاه سیاه سئو ، کلمات کلیدی را در متن قرار می دهید تا با رنگ پس زمینه صفحه مطابقت داشته باشد. به زبان ساده تر ، شما از کلمات کلیدی نامرئی در محتوای خود استفاده می کنید. با این کار این کلمات توسط موتورهای جستجو دیده می شوند اما از دید کاربران پنهان می مانند.

گزارش تخلف رقبا

در این روش با بررسی سایت رقبا و یافتن تخلفات آنها سایتشان را به عنوان متخلف معرفی می کنید. در این صورت جریمه می شوند و رتبه سایتشان پایین می آید.

مزرعه لینک

مزرعه لینک، یکی از سریع‌‌ترین روش‌‌های دریافت لینک به صورت روزانه است. که امروزه به عنوان یک روش اسپم شناخته شده است. در اصل مزرعه لینک به گروهی از وب سایت‌‌ها گفته می‌‌شود که به صورت گروهی لینک می‌‌دهند. در نگاه دیگر Farm Links به صدها و حتی هزاران وب سایت غیر مرتبط گفته می‌‌شود که به یکدیگر لینک می‌‌دهند.

سئو کلاه سیاه

دلایل استفاده از سئو کلاه سیاه

دلیل سرعت زیاد تغییرات و تحولات امروز دنیای فناوری یکی از مهمترین موضوعات در زمینه بهینه سازی ، زمان است. البته رقبای زیادی در زمینه فعالیت شما وجود دارند که هر یک می توانند تهدیدی جدی برای شما باشند. در نتیجه برای عبور از آنها باید سرعت خود را افزایش دهید و در عصر حاضر انجام این کار مستلزم نادیده گرفتن قوانین است.

عامل مهم دیگر بودجه شماست. البته برای انجام هر کاری باید هزینه بپردازید. هرچه پرداخت کمتر باشد ، بهتر است. در سئو کلاه سیاه هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

سرانجام ، شما به خوبی می دانید که ارتکاب هر تخلف مجازاتی متناسب با نوع جرمی که مرتکب شده اید را به همراه دارد. اگر قوانین تعریف شده گوگل را نقض کنید ، توسط الگوریتم ها مجازات خواهید شد. یکی از سنگین ترین مجازات های گوگل کاهش رتبه وب سایت در نتایج جستجو ، حذف کامل وب سایت و خارج کردن دامنه از کنترل شما است. با این اوصاف اگر هنوز قصد استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه را دارید. بهتر است از عملکرد و نوع مجازات های الگوریتم های گوگل اطلاعات کافی کسب کنید.

آموزش

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدیالگوریتم ها مجازات گوگلبازنویسی مقالاتترفندهای سئو کلاه سیاهخرید بک لینکدلایل استفاده از سئو کلاه سیاهسئو کلاه سیاهسئوکلاه سفیدصفحات دروازه ایکامنت های اسپمگزارش تخلف سایتمجازات های گوگلمحتوای نامرئیمزایای سئو کلاه سیاهمزرعه لینکموتورهای جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *