فلش در سئو


فلش در سئو

فلش در سئو : حتماً فایل هایی را با فرمت SWF یا سایت هایی که دارای بخش های متحرک یا بازی های آنلاین هستند ، دیده اید. همه آنها مبتنی بر فلش هستند و برای مشاهده آنها به فلاش پلیر نیز احتیاج دارید. با ما همراه باشید تا بفهمید پلیر فلش برای سئو چه کاری انجام می دهد؟

فلش پلیر یک نرم افزار محبوب است که همه مرورگرها به آن نیاز دارند. برای مشاهده کلیپ های اشتراک ویدیوی سایت اشتراک (مانند یوتیوب) ، تبلیغات سایت ، بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

به عبارت دیگر ، Adobe Flash Player (فلش پلیر) نرم افزاری است که در مرورگر اینترنت برای مشاهده انیمیشن ، محتوا و ویدئو فلش قرار دارد. فلش پلیر با هدف استفاده از عملکردهای هر دستگاه برای دستیابی به بهترین عملکرد ، عملکرد صفحه های موبایل را بهینه می کند.

کاربرد فلش پلیر در سئو

یکی از کاربرد فلش پلیر در سئو استفاده از آن در صفحات ورود به سایت است. به طور کلی ، کاربران و موتورهای جستجو چنین صفحاتی را دوست ندارند ، زیرا محتوای بسیار کمی دارند ، حتی اگر ممکن است گرافیک عالی داشته باشند. استفاده از اسپلش (Splash) در ورودی سایت مانند این است که خریداران سوپرمارکت را مجبور کنید 30 ثانیه قبل از ورود به فروشگاه یک فیلم را تماشا کنند.

فلش و سئو

اساساً ، مشکلات فلش و سئو در همه سایتهای فلش جدی می شود ، نه در سایتهایی که فلش بسیار کوچک است. سعی کنید از کل طراحی وب سایت فلش جلوگیری کنید. همیشه فلش را در کد اچ.تی.ام.ال قرار دهید و متن مهم صفحه را از طریق شناسه <NOEMBED> به موتور جستجو منتقل کنید ، تا موتور جستجو از محتوای فلش مطلع شود.

لینک دادن اصولی به صفحات دارای فلش

همچنین می توانید با پیوند دادن اصل به صفحه ای با فلش ، موتورهای جستجو را از محتوای صفحه آگاه کنید. از آنجا که پرونده فلش نمی تواند محتوای کافی برای موتورهای جستجو فراهم کند ، برای بدست آوردن رتبه بالاتر در سه متن مؤلفه از متن ، پیوند و محبوبیت ، باید توجه ویژه ای به محبوبیت مؤلفه شود تا ضعف متن مؤلفه جبران شود. در مورد مکان و موتورهای جستجوگر فلش همیشه مقالات ، نکات و اخبار وجود دارد. برای دسترسی به این محتوا ، عبارت seo flash را در گوگل جستجو کنید

دسته‌بندی نشده

فلش در سئوفلش و سئوکاربرد فلش پلیر در سئولینک دادن اصولی به صفحات دارای فلش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *