چرا از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیریم؟

چرا از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیریم

چرا سئو برای وب سایت کسب و کار شما مهم است؟

تقریباً منابع زیادی برای راه اندازی یک تجارت آنلاین یا فروشگاه آنلاین نیاز دارد. بازاریابی به خودی خود با موضوعات زیادی از جمله انتخاب انواع بازاریابی ، استراتژی ها و زیر مجموعه ها روبرو است که هر یک از این موارد نیاز به ملاحظات زیادی دارد. اکثر مردم از سئو اطلاع دارند ، اما احتمالاً نمی دانند که سئو چقدر می تواند برای تجارتشان مفید باشد.

چرا باید از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیرید؟

از آنجا که در بخشهای مختلف تجارت آنلاین نگرانی های مالی زیادی وجود دارد ، ممکن است مواردی مانند سئو را به تعویق بیندازیم. در مورد مشاغل آنلاین ، انجام انواع کارها به روشی متعادل ، مانند فعالیت های مختلف در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و غیره ، به آنها امکان می دهد مشاغلی را که بهترین مزایا را دارند و همچنین نحوه پیشرفت آنها را شناسایی کنند. تصميم گرفتن.

برای بسیاری از مشاغل ، مزایای مختلف کمک گرفتن از شرکتهای سئو ممکن است مشهود نباشد ، اما برای متخصصان سئو ، این مزایا واضح است. همچنین ، از آنجا که موتورهای جستجو مانند گوگل اغلب الگوریتم های خود را تغییر می دهند و اصلاح می کنند ، شرکت ها گاهی اوقات از ایجاد تغییر در ورودی های وب سایت و از دست دادن رتبه بندی کلمات کلیدی دلسرد می شوند.

برای وب سایت هایی که نمی دانند چه کاری باید انجام دهند و همچنین مشاغلی که نمی دانند در صورت عدم انجام جستجوگرها ممکن است فرصت ها را از دست بدهند ، سئو بی ارزش به نظر می رسد. بنابراین در اینجا چند دلیل وجود دارد که بهتر است از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیرید.

چرا باید از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیرید

آمار و ارقام خودشان حرف می زنند

ترافیکی که با جستجوهای اینترنتی ایجاد می شود ، درصد زیادی از مرور آنلاین را نشان می دهد. اطلاعات جمع آوری شده توسط BrightEdge نشان می دهد که 51٪ از ترافیک وب سایت از طریق ترافیک موتور جستجو طبیعی است. گوگل به تنهایی روزانه 5.6 میلیارد موتور جستجو دارد که نشان می دهد کاربران چگونه آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند. افراد به راحتی جستجو می کنند تا نیازهای خود را پیدا کنند. دلیل اهمیت سئو این است که رفتار مشتری هنوز بر اساس جستجوی موتور جستجو است. Google (و به میزان کمتری از Bing) همچنان منبعی برای کاربران برای یافتن آنچه که نیاز دارند ، است.

موتورهای جستجو اکنون همه گیر شده اند و افراد می توانند در هر زمان و هر زمان در Google ، Bing ، YouTube ، Apparatus ، Wall ، Digikala و … جستجو کنند. در حقیقت ، ترافیک طبیعی به قدری مهم است که 44٪ شرکتها از سئو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.

در نظرسنجی ها ، 32٪ از بازاریابان می گویند سئو ، جدا از همه استراتژی ها ، بالاترین بازده سرمایه را دارد. در یک نظرسنجی ، این ارقام حتی بیشتر است ، به طوری که 49 درصد پاسخ دهندگان ادعا می کنند سئو حتی بیشتر از بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات پولی و رسانه های اجتماعی بهترین بازده را به آنها می دهد.

برخی از دلایلی که چرا سئو برای وب سایت ها مهم است عبارتند از:

  • اولین نتایج جستجوی طبیعی گوگل 32.5٪ از ترافیک را به خود اختصاص داده است. رتبه 1 و موقعیت شماره 1 برای هر مشاغل عالی است.
  •  نتایج در صفحه 1 91٪ از کل سهم ترافیک را تشکیل می دهد. جستجوگران به ندرت صفحه 1 مورد نیاز خود را جستجو کرده و جستجو کرده اند ، این بدان معناست که مشاغلی که در صفحه 2 یا بالاتر هستند کمتر بازدید می شوند.

یکی از مزایای کمک گرفتن از شرکت های سئو یا آژانس های سئو این است که شما می توانید یک تیم حرفه ای برای بررسی کل کانال های خود داشته باشید. از آنجا که وظایف سئو تا حدی خسته کننده ، وقت گیر و گاهی انجام آنها دشوار است ، بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند از یک تیم یا آژانس کمک بگیرند که می تواند 100٪ از وقت و تلاش خود را به مدیریت آنها اختصاص دهد.

چرا سئو برای وب سایت کسب و کار شما مهم است

یک تیم بر روی پروژه سئو سایت شما کار می کند

یکی از ویژگی های استفاده از شرکت سئو این است که در شرکت های سئو ، اغلب تیمی که اعضای هر یک از آنها دارای مهارت و مهارت کامل در زمینه سئو هستند ، در سایت شما کار می کنند. فرض کنید یک مدیر شرکت می خواهد روی سئو سایت خود کار کند. بیایید ببینیم چه گزینه هایی موجود است؟

انجام دادن امور سئو توسط خود مدیر شرکت:

این کاری است که برخی مدیران انجام می دهند. در این حالت باید در نظر گرفت که ابتدا: باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. دوم: در سئو ، شما باید تجربه کافی داشته باشید و گاهی اوقات کمبود تجربه می تواند منجر به تخریب سایت شود. سوم ، دانش سئو روزانه به روز می شود و مدیر شرکت باید هر روز برای مطالعه موارد جدید وقت بگذارد. چهارم: سئو کاری وقت گیر است و مدیر شرکت باید چند ساعت در روز را در سایت سئو بگذراند. به نظر ما ، مدیر شرکت باید بر گسترش تجارت و خدمات شرکت تمرکز کند ، نه در سایت سئو .

استخدام یک کارمند سئو در داخل شرکت:

این گزینه خوبی است ، اما به خاطر داشته باشید که حقوق یک کارمند حرفه ای سئو کم نیست. بنابراین ، یا شرکت باید حقوق بالایی را برای این پست در نظر بگیرد یا تصمیم بگیرد از یک متخصص سئو بی تجربه استفاده کند ، این حتی ممکن است به ضرر سایت باشد. علاوه بر حقوق و مزایای کارکنان ، شرکت باید هزینه های تولید محتوا و سایر هزینه های سئو مانند ایجاد لینک و ساخت را نیز متحمل شود.

استفاده از یک فرد فریلنسر برای سئو:

حقوق فریلنسرها معمولاً کمتر از کارمندان تمام وقت حقوق می گیرند زیرا فریلنسرها همزمان در چندین پروژه کار می کنند. البته ، این گزینه می تواند خوب باشد ، اما انتظار نداشته باشید كه یك فرد آزاد هر روز 5 ساعت را صرف پروژه خود كند. مطمئناً ، اطمینان از حمایت کامل از فریلنسر و لغو نکردن پروژه در میانه کار مورد بحث قرار گرفته است و … چالشهایی است که ابتدا باید با آنها روبرو شوید.

استفاده از یک آژانس یا شرکت سئو:

شرکت های سئو معمولاً به صورت تیمی روی پروژه ها کار می کنند. به عنوان مثال ، برای هر پروژه ، یک نفر در زمینه مسائل فنی کار می کند ، یک یا دو نفر مسئول تولید محتوا ، نوشتن و ویرایش هستند ، یک نفر در زمینه سئو خارجی و ایجاد پیوند کار می کند ، و ، یک نفر مدیر پروژه است و پروژه در مسیر درست شما را راهنمایی می کند. البته بسته به اندازه و خدمات ارائه شده افراد دیگر می توانند در یک پروژه شرکت کنند مانند استراتژیست یا کارشناس ارشد سئو ، کارشناس توسعه ، متخصص UX و … بنابراین کار در شرکت های سئو حرفه ای تر است.

شرکت های سئو مهارت بهتری دارند و از استراتژی های حرفه ای تری استفاده می کنند

هر شرکت یا آژانس سئو که متخصص سئو است ، این را بهتر از شما می داند. یک دلیل برای کمک گرفتن از یک شرکت سئو این است که آنها می توانند بهترین ابزارها ، منابع و استراتژی ها را متناسب با تغییرات سئو انتخاب کنند. با سپردن این کار به یک شرکت سئو و یک آژانس جستجوگرها ، شما می توانید بر سایر حوزه های شرکت خود تمرکز کنید.

سئو همچنین یک صنعت با رشد سریع است. موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم به روزرسانی هایی را منتشر می کنند که گاهی اوقات کار را با مشکل مواجه می کند. فقط در سال 2019 ، 6 به روزرسانی عمده در موتور جستجوی آنها منتشر شد. موتورهای جستجو به طور طبیعی ده ها بار در ماه الگوریتم های خود را اصلاح و اصلاح می کنند. شرکت های سئو می توانند از طریق اخبار Google News و سئو به دنبال همگام سازی با به روزرسانی های الگوریتم و اقدام باشند.

بسیاری از شرکت های سئو می توانند با به روزرسانی الگوریتم های خود ، سلامت سایت مشتریان خود را بررسی کرده و در صورت لزوم ، توصیه هایی برای بهبود آنها به آنها ارائه دهند. مزیت کمک گرفتن از شرکت های سئو این است که آنها می توانند در بهینه سازی های مختلف داخلی در سئو ، سئو خارجی و سئو فنی مانند بهینه سازی توضیحات متا ، عنوان صفحه ها ، پیوندهای داخلی ، تراکم کلمات کلیدی و با توجه به استراتژی ها تخصص داشته باشند. عملی است ، انجام دهید. به آرامی انجام آن می تواند رتبه طبیعی کلمات کلیدی را افزایش دهد. شرکت های سئو همچنین تحقیق در مورد کلمات کلیدی و ویرایش محتوا را انجام می دهند که برای اکثر مشاغل یک کار وقت گیر است. به جای انجام این بهینه سازی ها توسط خود مشاغل ، برخی از شرکت ها ترجیح می دهند این کار را به خارج از کشور واگذار کنند. وقتی شرکت های سئو این کار را به درستی انجام می دهند ، می توانند از داده ها برای راه اندازی کمپین های شما نیز استفاده کنند.

بهبود در فرآیند فروش

بهبود در فرآیند فروش

انجام درست سئو فقط افزایش ترافیک نیست. سئو می تواند روند فروش را بهینه کند. سئو ها و شرکت های بازاریابی دیجیتال می توانند با انجام تحقیقات کلمات کلیدی که بر زبان صنعت و رفتار موتور جستجو تمرکز دارد ، ترافیک مناسبی را برای شما ایجاد کنند. وقتی کلمات کلیدی مناسب را بر اساس هدف کاربر از جستجو انتخاب می کنید ، می توانید ترافیک مناسبی را بدست آورید ، بخشی از آن افرادی هستند که می دانند چه چیزی می خواهند و می خواهند بخرند. سئو Professional به شما کمک می کند تا بر روی کلمات کلیدی بخشی از محصول و خدمات تجاری شما متمرکز شود و فرایند فروش شما را متناسب با ظرفیت تجارت شما بهینه سازد.

برای وب سایت های تجارت الکترونیکی ، شرکت های B2B ، ارائه دهندگان خدمات و خدمات ، کمک به کمک یک شرکت سئو آشکار است. مشتریان قبل از خرید 70٪ از تحقیقات خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. تجزیه و تحلیل های مختلف می تواند منجر به یافتن مناطقی از تجارت شما شود که بخشی از ظرفیت کسب و کار شما باشد اما شما به آنها توجه نکردید. همچنین می تواند کلمات کلیدی را بر اساس هدف کاربر کشف کند که بهترین ارزش را برای شما ایجاد می کنند. ترکیب این داده ها با داده های رتبه بندی به کارکنان سئو اجازه می دهد تا URL را با URL جستجو کنند و بر روی ترافیک جستجوی حاصل تمرکز کنند.

از داده ها برای بهبود کسب و کارتان استفاده می کنند

بیشتر مشاغل از اطلاعات آماری برای درک مشتریان خود و بهبود تجارت خود استفاده می کنند. اما بدون بینش خوب سئو ، آنها قادر به استفاده از آن داده ها نیستند.

پس چرا برای تفسیر داده ها از یک شرکت سئو کمک می گیریم؟

دلیل اهمیت این داده ها برای وب سایت مشاغل شما این است که به شما امکان می دهد معیارهایی را برای راه اندازی کمپین خود ایجاد کنید و همچنین از آنها برای ایجاد تغییراتی در استراتژی خود برای مطابقت با معیارهای اصلی عملکرد استفاده کنید. انجام دهید. یک تیم متخصص سئو از داده های Google Analytics برای بررسی عملکرد هر صفحه استفاده می کند. آنها می توانند صفحات ارزشمند را هدف قرار دهند و تغییراتی در آنها ایجاد کنند و بعداً تأثیر استراتژی مورد استفاده را دوباره بررسی کنند.

از آنجا که نتایجی که در سئو تولید می شود زمان بر است ، یکی از اشتباهات این است که بسیاری از مشاغل مرتباً تغییراتی ایجاد می کنند و می گویند چرا نتایج مشاهده نمی شوند و دوباره تغییراتی ایجاد می کنند. با استفاده از داده های Google Analytics و Search Console ، یک شرکت حرفه ای سئو می تواند ترافیک طبیعی را از سال به سال ردیابی کند تا مشخص کند محل کسب و کار شما در کجا رشد می کند ، در کجا رشد می کند و به کجا می رود. و کار خود را که نیاز به پیشرفت دارد شناسایی کنید.

در مورد بهبود سئو تکنیکال خود، می توانید از شرکت سئو کمک بگیرید

سئو فقط تولید محتوا و تمرکز روی کلمات کلیدی نیست. اکثر مردم می دانند که هدف قرار دادن کلمات کلیدی و تمرکز بر محتوا با استفاده از این کلمات کلیدی بخشی از سئو است ، اما واقعیت این است که سئو مدرن فراتر از این حد است. سالها پیش ، استفاده از محتوایی که پر از کلمات کلیدی بود برای رتبه بندی در صفحه نتایج موتور جستجو کافی بود و همچنین استفاده از روشهای نادرست دیگر مانند استفاده از تعداد زیادی بک لینک غیرواقعی بدون توجه به عواملی مانند محتوا و سایر عوامل. ، رتبه بندی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو را دریافت کرده است.

چرا وقتی ما در تجارت خود یک توسعه دهنده وب داریم از یک شرکت سئو کمک می گیریم؟

سئو مدرن بسیار پیچیده تر از قبل شده است. توسعه دهندگان وب می توانند به شما کمک کنند برخی از فاکتورهای مهم سئو را پیاده سازی کنید ، اما بسیاری از توسعه دهندگان وب آموزش سئو را ندارند. یکی از مزایای کمک گرفتن از شرکتهای سئو این است که شما به منابعی دسترسی دارید که می توانید در مورد مسائل پیچیده از آنها کمک بگیرید. پیاده سازی مسائل فنی در سایت شما به شما کمک می کند تا از رتبه بندی سایت خود توسط موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کنید. تجزیه و تحلیل حرفه ای همچنین به شما کمک می کند تا مطمئن شوید محتوای شما برای ربات های موتور جستجو قابل مشاهده است ، سایت شما برای موبایل مناسب است و غیره. برخی از آژانس های حرفه ای خدماتی را ارائه می دهند که می توانید اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از سایت شما دارای متا توضیحات خوب ، عناوین خوب ، ساختار لینک مناسب ، ساختار سایت خزنده و غیره است. سئو یک تنظیم عنصر فنی در سئو است که می توانید مطمئن شوید سایت شما از نظر فنی از نظر فنی برای نمایش در نتایج جستجو برخوردار است.

دسته‌بندی نشده

استراتژی های شرکت های سئوبهبود در فرآیند فروشبهبود سئو تکنیکالچرا از یک شرکت سئو یا آژانس سئو کمک بگیریمچرا سئو برای وب سایت کسب و کار شما مهم استشرکت های سئو مهارت بهتری دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *